Mayken Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Har du mulighet til å se om jeg blir like dårlig hele svangerskapet? Eller vil det bedre seg? Eller blir det like ille som forrige gang? Har det ikke helt godt for tiden og er ikke så langt på vei. kan du se kjønn også kanskje? jeg født 28.01.79 Han født 23.05.77 Datter født 14.11.06 foreløbig termin 05.03.09
Amanda- Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 første jeg fikk opp var en gutt, men jeg ser 3 barn på deg. 2 jenter og en gutt. du vil være slapp og uvell til tider. noen perioder bedre en andre. men alt vil løse seg til slutt.
Mayken Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 Takk skal du ha. Blir spennende å se om det er en gutt som skjuler seg i magen. Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn denne gangen, men er jo lov å bli spådd. Ellers så er jeg sykemeldt en mnd fremover pga kvalme. forrige svangerskap klarte jeg ikke holde på noe, gikk ned 10 kilo de 4 første mnd. Har hittil gått ned 2 kilo på en uke, men kaster ikke opp, går på kvalmestillende og gjør så godt jeg kan for å komme gjennom hverdagen. Håper du har rett og ar det ikke vil bli så ille som sist. i så tilfelle blir dette mitt siste barn tror jeg..hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå