blir gal Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Er så stiv og hoven i de beina rundt skrittet.Vært sånn i ca tre uker nå.er 38 uker i morra.noen som veit hva dette kan være?
bittelill Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Vet ikke hva det kommer av, men er slik jeg også. Ikke hoven, men vondt, spesielt hvis jeg har vært aktiv for så å sitte i ro en stund. Jeg er 35 uker. Er det en form for nedpress?
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 samme her.... er i uke 39 og har vert sånn ganske så lenge... grusomt vondt, føles ut som jeg er full i blåmerker i skrittet, og klarer snart ikke snu meg i senga uten å brøle... aner ikke hvae det er ,har ikke vert sånn med de andre to..... gleder meg til å bli ferdig, men lurer på om det har noe å si i forbindelse med fødselen,at det blir vondere å presse ut bebisen...??
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 jeg har også kjempevondt og legen min sier det er bekkenløsning.
TM 28 Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Har det samme som deg, Frøya79. Og det kjennes ikke morro ut nei Legen min, jm og legen som tok ul sa hvertfall at det var nok fordi babyen presser seg lengre og lengre ned, at det gjør så sinnsykt vondt. Gleder meg bare til å bli ferdig med det )
blir gal Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2008 Takk,for alle svar:-) Har det noe med at han er i ferd med å feste seg?eller har festa seg? Har jo drivi sånn i noen uker nå.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Fått kjempevondt de siste dagene, er 38+4 i dag. Er nok bekkenløsning som er blitt mye værre. Hatt tendensen tidligere i svangerskapet også, men nå er det litt ganske ille. Må ha hjelp av og på med sko bl.a! Tror det er hormonellt, kroppen som gjør seg klar til å føde, alt blir litt mer "slarkete" for å gi plass... Bra for meg som skal gjennom en setefødsel. Men det har nok ikke så mye med om babyen har festet seg eller ikke, for min baby sitter litt på skrå godt ovenfor bekkenet... Her er det ingenting som er det minste festet! (Har derfor fått beskjed om å ligge ned flatt dersom fødselen starter med at vannet går uten forutgående rier. Skal ringe føden og få ambulansetransport til sykehuset. Men det er KUN hvis vannet går altså. Ved vanlige rier kan jeg gjøre som "alle andre"....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå