Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Temp på kjøleskapet mitt går i fra 1 til 6. Hva er kaldest??? Synes ALDRI det er kaldt nok jeg!! Skrur jo som en gal!!! Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Skal vi se, dette har jeg også tulla mye med......Det er visst sånn at jo høyere tall, jo kaldere er det. Altså skal du skru temperaturen mot 6 for å få det kaldere. Jeg trodde i alle år at det var motsatt (at 6 var 6 varmegrader), men det var visst feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå