tre små... Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 tilbake til? har dere vært et sted dere virkelig vil reise tilbake til? hvorfor? trenger tips til hvor vi kan reise på ferie....
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Lisboa likte jeg veldig godt. Derfor vil jeg gjerne tilbake. Passe varmt om sommeren. Hyggelig by.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Side i Tyrkia.. Side spa and resort skal vi til neste gang.. Nytt hotell 08.. =)
Yrha Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Cruise på Nilen uten barn. Korsika med barn. Nydelige strender og kultur.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 kambodsja, singapore og costa rica. Costa rica har et helt fantasisk dyreliv og flott natur.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 dyreparken i kristiandsand:P
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 ISLAND!!! Kanskje ikke så eksotisk for mange, men for meg var det sinnsykt rått!! En helt vill natur, den blå lagunen var fantastisk! En utrolig minnerik tur iallefall! Vi har snakket om at vi skal dit neste sommer sammen med mamma og pappa Ellers skal jeg og sambo til Roma i november. Har aldri vært der før, men alle sier det er kjempebra!
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 Er mange steder jeg godt kunne tenkt meg å dratt igjen, men om jeg skal nevne et sted så må det bli Paris Jeg er forelsket i byen, kan nok dra dit om og om igjen uten å bli lei! Har vært der maaang ganger men føler fortsatt at jeg har masse masse igjen å se.. Syd frankrike har også ange fine små og store byer å besøke, mallorca er en vakker vakker øy og gullholmen i Sverige er utrolig idyllisk
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 Jeg var på Korsika den sommeren jeg fylte 11 år. Jeg har lyst til å komme tilbake til Korsika en gang i mitt liv, det ville vært veldig morsomt. Jeg var der sammen med mine foreldre den gangen, de har ikke tenkt å reise tilbake dit. Det er nok dyrt på Korsika, men det er pent der, så det er et reisemål jeg kan anbefale. Jeg kunne godt tenke meg å besøke Sardinia og Malta en gang i løpet av livet mitt. Ellers så har jeg Israel som reisemål i hodet mitt, en eller annen gang før jeg dør har jeg lyst til å besøke det hellige land. Svalbard og Vega har jeg lyst til å besøke, også. Det er mulig jeg drar en tur til Svalbard i mars 2015 fordi da er det total solformørkelse der.
Silvia Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Guatemala Nicaragua London Roma Køben Er steder jeg har lyst å reise tilbake til. Kanskje helst uten små barn. Med barn har jeg lyst til å reise til: Dyreparken i Kristiansand Djurs sommerland Tusenfryd Namsskogan familiepark. Tivoli i København (Hehe.... bra jeg har fått barn nå egentlig, sånn at jeg kan dra til fornøyelsesparker selv om jeg er voksen Steder jeg aldri har vært, men veldig gjerne vil til: New York Svalbard Praha og Øst-Europa ellers, faktisk. Fastlands Spania Mallorca Argentina (De jeg kom på i farta) Steder jeg har lyst å reise ti
Monajenten Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 Jeg var på Alcudia med noen venner og mine foreldre i 2001, og skal tilbake dit med mine barn i august, så der har du min anbefaling:-) Nydelig, barnevennlig strand.
ett til! Skrevet 5. juli 2008 #14 Skrevet 5. juli 2008 thailand kan være paradis på jord om man ikke drar til partystrendene. thailand har alt;god mat, vennlige folk, fantastiske strender, varmt turkis vann,billig shopping,kultur...ja alt!
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #15 Skrevet 5. juli 2008 Kunne forresten tenke meg å reist til - Malaysia - Brasil - Maldivene - Thailand - Svalbard Skal prøve å få til en tur til Bjørneparken i Flå sammen med lillemann i sommer. Er ikke så langt herfra, og det er jo knallfint der visstnok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå