Ksenia & Anjem Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 samboer har vært veldig snill med meg i dag, han tok med lillemann ut så jeg har fått sove til nå..Trengte mye søvn nå, det måtte jeg ha, har vært utslitt, så har han vært i butikken, pantet flasker, levert filmene og hentet en pakke på posten..det er ikke værst altså
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Åh, så godt å få sove! Her fortjener også gubben all honnør; etter at jeg ble gravid har jeg vært så dårlig og ikke løftet en finger i huset, snarere har han vært "tjener" og smørt på skiver til meg og handlet ting je ghar fått det for meg at frister. Men i dag stod han opp med snuppa halv åtte, ryddet hele 1. etg og gjorde klart til vask, så tok han snuppa med på bading i nærmeste basseng (utendørs) hvor de var i et par timer. Handlet mat på vei hjem, og laget middag. Er nå ute på tur nr 2 for å handle lørdagsgodt ) Jeg har fått sove lenge og bare være på sofaen hele dagen!
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Så deilig da, men skulle jo bare mangle;-) Jeg har sovet masse idag (jobber natt), gullet og pappa har vært på hytta. Nå har han vært på graven til mamma med bestemor og plantet, og ringte fra gatekjøkken og lurte på hva gullet og jeg ville ha nå Handlet har de gjort og, og istad ble jeg vekket til risengrøt av guttene mine:) De er jaggu snille de gutta, hi hi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå