Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk natt til i går. Var inne til sjekk i går morges, men ble sendt hjem. Tilbake i morges for igangsetting, men er helt sprengt på fødeavdelingen, så ble sendt hjem igjen. Tilbake i morgen tidlig, så fremt det ikke skjer noe mer. Da må de vel bare sette det igang ordentlig. Vannet har jo gått - og ikke bare litt. Har hatt tak siden midnatt også, men det utvikler seg ikke til supervonde rier - selv om de er plagsomme. Liker ikke å tenke over at gutten ligger inni magen uten vann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg ville også lurt på hvordan det er med mindre vann til babyen.

Jeg ville ringt de å hørt hvor lenge du kan holde på.. så trenger du ikke gå å lure, det er mange unødvendige tanker som kommer..

Da jeg ble satt i gang med førstemann for drøye fire år siden fikk jeg to gele innsprøytninger på mormunnen over to dager, og på Ullevål sa de da den andre dagen at hvis det ikke skjedde noe denne kveld eller i morgen tidlig 3. dag så måtte de ta keisersnitt for å ikke stresse babyen. Da jeg fikk noen rier til å begynnemed, så fikk jeg drypp nesten med en gang for at de ikke skulle forsvinne, og at de kunne gjøre de sterkere om nødvendig...

Skjønner ikke at de kan sende deg hjem jeg..!!

Skrevet

Fostervannet fornyer seg hele tiden, og dette vet jordmødrene, så det er nok grunnen til at de sendte deg hjem i dag. Men jeg holder med deg i at det er kjipt. De burde ha tatt deg inn eller sendt deg til et annet sykehus.

Men lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...