smurf 77 * har født Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 hei, teste positivt igår og hadde siste mens 29.mai, hvor mange uker er jeg på vei da og når er min termin? har glemt dette med tellinger og sånt! dette er nummer tre og jeg er veldig happy! god sommer til dere fra lille meg!
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Hvis du har en syklus på 28 dager, så er du 5 uker og 2 dager på vei. Terminen din blir da 7 mars 2009. Ønsker deg til lykke og jeg håper å følge etter snart. 1 år siden jeg mista og ingenting har skjedd enda.
3barnsmor? Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Gratulerer og velkommen inn hit. Vi har termin ganske likt da
2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Grattis:)) Har termin 26.02.09 eg da... Gleder meg over alle som er gravide her:)))
Sol + spire Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Hei=) Gratulerer så mye. vi har termin nesten samtidig. =) Har termin 5 mars=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå