Gå til innhold

sniker meg inn her....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, teste positivt igår og hadde siste mens 29.mai, hvor mange uker er jeg på vei da og når er min termin? har glemt dette med tellinger og sånt! dette er nummer tre og jeg er veldig happy!

 

god sommer til dere fra lille meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en syklus på 28 dager, så er du 5 uker og 2 dager på vei. Terminen din blir da 7 mars 2009. Ønsker deg til lykke og jeg håper å følge etter snart. 1 år siden jeg mista og ingenting har skjedd enda.

Skrevet

Gratulerer og velkommen inn hit. Vi har termin ganske likt da ;)

Skrevet

Grattis:))

Har termin 26.02.09 eg da...

Gleder meg over alle som er gravide her:)))

Skrevet

Hei=) Gratulerer så mye. vi har termin nesten samtidig. =) Har termin 5 mars=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...