Gå til innhold

1 egg inn for et par timer siden :-))


kaje

Anbefalte innlegg

Er naa tilbake paa hotellet etter en tur paa klinikken.. Hadde totalt 9 egg...5 ble befruktet og 3 klarte seg til dag tre som er idag.

To av de var helt perfekte og av den beste kvalitet, mens det siste var litt daarligere.. Jeg satte bare inn et egg...tok ikke sjansen paa tvillinger.

Er saa utrolig spent...

Naa skal jeg kose meg i Valencia til tirsdag kveld....shopping og strand tur.

Maa vel egentlig si at hele opplegget er helt utrolig,,,,er litt utenfor meg selv.

Lykke til alle dere andre ogsaa

 

Klem fra kaje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper egget skrur seg godt fast så du endelig kan få ditt eget lille mirakel =)

 

Lykke til og klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det er gullegget.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for positive svar allesammen ;-))

Idag har jeg vart skikkelig turist...hàper ikke jeg har anstrengt meg for mye mtp. gullegget..

Er ellers veldig spent pà om jeg fàr noen egg pà frys, hàper det gàr bra med de to som var igjen.

Flere her med erfaringer fra IVI Valencia???

Mà vel si at jeg er skuffet over oppfólgingen... de er nok flinke, men det er litt av en penge maskin..og det er skikkelig samlebànd...fikk kun ligge 15 min. etter innsettingen, de skulle nemlig stenge..sà da màtte jeg gà..Men jeg regner med at de vet hva de gjór, de har jo gode reultater..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kaje, ønsker deg lykke til. Kos deg i Valencia med rugingen samt moderne flotte bygninger og en flott strand. Fantastisk by! :)

15 min var ikke lenge. Jeg fikk ikke ligge i det hele tatt sist jeg var i DK hadde det ikke vært for akupunkturtimen!

Fikk du tilbud om akupunktur? Har du fått estimert %sjanse for graviditet? Vet du hvor gammel donor er?

Spennende. Jeg har 1 forsøk igjen før jeg hopper på ED jeg også. Har ikke funnet ut hvor jeg skal enda,vi er begge blonde med blå/grønne øyne, kanskje vanskelig å finne donorer i spania. Det frister med kort ventetid, får evt. vurdere Island eller andre.

 

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kaje, da mine egg ble satt inn på Nordica...fikk jeg ikke ligge i det hele tatt...og jeg er gravid...så ikke tenk på det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen.

 

Takk for mange lykkeønskninger...

Ja nå er jeg på dag 9 og er kjempe nervøs...klarte ikke holde meg og tok en CB digitaltest i natt...og den var negativ. Fikk en skikkelig nedtur og kjenner at jeg er litt deppa idag selv om jeg vet at jeg testet for tidlig...Har lest at det er dumt å teste så tidlig med CB digital da den ikke viser noen nyanser kun positiv eller negativ.

Jeg leter etter symptomer , men har ingen annet enn litt mens murringer og litt trykk/stikkinger på høyre side....kjenner ingen ting i brystene...men idag føler jeg ingen ting.

Uff... er så ustabil nå... dette er rett og slett helt pyton..

Tar gjerne imot noen positive innspill nå når jeg er i innspurten :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lykke lykke LYKKE til:)

 

krysser fingrene for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag ni er litt vel tidlig da, vennen...

Det vet vi jo så godt - men vi vet jo også hvor "tullete" vi blir av ventingen og alle forhåpningene.

 

Klarer du å slappe av å vente med og teste til dag 14?

 

Beg. mesmurringene og stikkingene tidligere enn normalt?

Det gjorde det i alle fall på meg da jeg var gravid..

 

Hvor mye betaler du per forsøk?

Har ett vennepar som teller på fingrene om de skal.

 

Lykke lykke til nå huff...disse dagene her er så forferdelig når man ikke vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for deg Kaje-

dumt du tok den testen..

Er så vanskelig å mobilisere nytt mot etter neg. test-

selv om en vet det er for tidlig.

Jeg krysser i alle fall fingrene for deg Kaje !

Klem:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å holde seg unna de testene ja! :o)

Jeg testet første gang på dag 7, så jeg skal ikke si noe om testsløsing.

Fikk tre negative tester før den plutselig ble positiv - så det finnes enda håp for deg. Du må bare smøre deg med den berømte tålmodigheten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er akkurat der jeg var for en uke siden. Tiden sneglet seg fremover, og jeg var helt ute av meg etter å få vite. Samtidig som jeg også var redd for å teste, jeg ville ikke finne ut at jeg ikke var gravid..

 

Tøfft gjort av deg å teste med CB Digital. Det er jo bare kort og godt brutal! Jeg har lest et sted at den er "strengere" enn f eks CB Quick respons. Og som du selv sier at CB QR gir et mer nyansert resultat.. Hva med å vente et par dager til og så teste med CB QR? Jeg testet med CB QR på dag 12, og det var ikke mye tvil om resultatet på meg :o) Når jeg hadde fått positivt på denne, hadde jeg mot nok til å ta en digital test dagen etter, heldigvis var den positiv også..

 

Krysser alt jeg har av fingre og tær for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter disse innleggene over her. Dag 9 er fryktelig tidlig, men forstår godt utålmodigheten din :-)

 

Dette går bra Kaje, vi skal på trilletur i April!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive meldinger.

Jeg vet at det er for tidlig å teste på dag 8/9...og pga. denne dumheten hadde jeg en skikkelig dårlig dag igår.

Heldigvis kom den positive spiriten tilbake idag...så nå er jeg på dag 10 og må innrømme at jeg er kjempe nervøs for å ta neste test. har vel egentlig bestemt meg for å ta en blodprøve torsdag eller fredag.

 

Og til deg @Desea.... ja vi SKAL på trille tur i April :-)) Tvi Tvi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...