Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man bestille leketøy på nett,kommer det rett på døra?? Mannen min vet ikke at jeg liker å kose meg alene.. så vil ikke at han skal skjønne at jeg bestiller sånne ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som et åpent og trygt forhold du har til din mann.

Skrevet

Ja, det har jeg.. men jeg syntes det selv er flaut at han vet.. men er sikkert bare en dum tanke jeg har..

Faen, må folk ALLTID hakke her inne??!????!!!!!?

Skrevet

Uansett hva du skulle finne på å skrive her inne vil du få noen negative kommentarer. Jeg synes det er så synd, det ødelegger hele forumet.

Irriterende når man spør om en liten enkel sak så skal folk finne noe annet feil..

Har ikke svar på spørsmålet du hadde men måtte bare kommentere når folk svarer sånn..

Skrevet

For å faktisk svare på spørsmålet ditt, så vet jeg i hvertall at hvis du bestiller fra orion på nettet så må du hente varene på posten. Du får bare hentelapp i postkassa di.. =) Men du vil da motta en liten medlemskonvolutt i posten en gang i måneden med nyheter og tilbud som de har..

Skrevet

Mange steder kan du krysse av at du bestiller på postoppkrav, og gjør du det må du hente det på posten. Får hentelapp da selvsagt.

Skrevet

Jeg har bestilt fra Kondomeriet.no, og fikk en hentelapp(det sto ikke kondomeriet på den, men et annet navn) i posten. Så hentet jeg pakken på posten, den også helt anonymisert:)

Har heller ikke fått reklame fra dem i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...