Isilra Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Jeg skal ta en flytur på ca 40 min. Vil gjerne at han skal drikke på opp og nedturen, men går det an at han får litt av den på vei opp, og en halvtime senere drikke resten? Eller har den alt blitt dårlig på den tiden?
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 hvor gammel er han? tror den har blitt dårlig i løpet av den tiden men det jeg skal gjøre er å ha med 2-3 pakker nan (vi er 3 personer som flyr) og gir henne ett måltid opp til oslo og få sutt når vi skal lande .. ååår.. gleder meg
Isilra Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 Han er 8,5 mnd. Tror ikke han orker så mye som 2 hele kartonger på 40 min. hihi. Men jeg kan jo kanskje ta med 2 flasker ja... Så om han ikke drikker opp alt, så har jeg en til *blond* Hehe Du får ha god tur Jeg skal reise alene med småen for første gang, uff. gruer meg litt. Håper ikke det blir noen bæsjebleie på den korte turen!
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 All nan skal brukes innen en time, dersom den er begynt å drikkes av. Ergo kan du fint ha samme flasken med samme innholdet på "brukanes" hele flyturen )
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 aha , da vet jeg det hu tuppa er ikke mer enn 3 mnd og jeg har ikke flydd med så små før. sist gang jeg fløy med baby var da største var 9 mnd og da drakk hu bare vann som jeg kjøpte på flyet ..
Isilra Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2008 Ah, flott! Han drikker vann også til alle måltider, men det er bare en svipp her og der. Melk derimot drikker han masse av om gangen, og jeg ser for meg at da vil det hjelpe bedre mot dotter i ørene enn bare vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå