Gå til innhold

Jeg bli GAL av min skrikende baby!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har snart skreket i en uke.

Jeg føler jeg har mistet helt kontrollen på henne. Hun skriker når hun skal sove, skriker istedet for å spise, skriker når vi leker med henne og skriker når vi bærer på henne.

helvete heller, det er alt for varmt, hvor pokker er regnet?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off... høres slitsomt ut. skjønner godt du blir gal snart...

Har du prøvd å legge over en kald fuktig gulpeklut (gazklut), det liker emilie når det er varmt ute...

ellers kan du jo ta å bade henne i badebalje eller noe e litt lunket vann, ikje så varmt som til vanlig, så blir hun kjølt ned litt...

du har helt sikkert gjort det, men tilby henne mye vann..... Prøv eplejus fra HIPP, kanskje det er godt å drikke :o)

oofff... ikje godt med denne varmen for di små....

Emilie ligger ude nå i uv-beskytta sol seng i skyggen å sover, ligger bare i bleia... men merker hun også bli små sutrete når det er varmt...

Skrevet

Du må da ha en viss anelse om hva som plager henne?Hvis ikke må du jo ta henne med til lege. Hvor gammel er hun?

Skrevet

Her har vi gudskjelov ikke skriking,men iherdig sutring til tider..Pga varmen.. Sånn hos dere også Kokos? Stakkars Emma.. Men den med kald gulpeklut bruker vi også. Tørker over henne veldig ofte. Har på vifte, og gir vann med sukker å drikke. Tilbyr drikke veldig ofte.. Er så grusomt dette.. Også sover hun så løst,så våkner omtrent bare man ser ekstra hardt på henne.. Nå ser det ut som det skyer til her iallefall!

Skrevet

hun er 5 måneder.

Hun har det samme viruset som meg sikkert. Jeg hadde sår hals og feber i går, hun har hatt to dager med feber tidligere denne uka.

Hun har fått paracet og det hjalp til en viss grad, men etter en uke med feber og bæring i søvn er hele opplegget ødelagt og nå vil hun kun bæres selv om hun ikke har feber.

Jeg var bare så himla fornøyd med hvordan hun fungerte den siste måneden, men en amming på natta, storkoste seg på leke matta etc, nå er vi tilbake til de vi var da hun var 6 uker. det er jo ikke så rart når hun er syk.

Det blir bedre bare hun blir frisk. Jeg må bare skrive her inne og klaaaage littm så slipper jeg å klage til mannen min som synes dette er like jævlig som meg. Og det er jo så klart aller værst for henne som faktisk er syk:)

Men åååååh, hvor er regnet og feberfri baby?

Skrevet

Gjør det??? Vi rømte fetsund i går, jeg fikk heeelt panikk i varmen hjemme. Skulle gå en tur til lensene med sovende Emma. Det var før vi forstod at hun var syk da, vi trodde det var tenner. den dagen var hun i suuuuperfform på formiddagen, så vi trodde det var over. Hun våknet på lensene og skrreeeek fra fetsundbroa, gjennom fetsund sentrum, OPP kleiva før hun sovnet på pappas arm på toppen. Da var vi i Garderåsen og helt koko i hue. Særlig pappan som hadde båret den skrikende bylten opp Kleiva... ha ha! Myggen storkoste seg mens vi travet opp bakken i vill fart.

huff.

Skrevet

Neimen,da må dere komme å hilse på oss! Den myggen er jo ikke nådig nå.. Enig der... Kom innom oss en tur i morra eller noe da? Stakkars lille Emma.. Legevaktene her pleier å være veldig flinke altså, dra dit om du trenger litt råd eller sånn.. :-D

Skrevet

Vi er i Tønsberg igjen:) Dro i går.

Snakket med helsesøsteren vår her om dagen, hun mente at det hørtes greit ut så lenge emma spiser. det gjør hun jo vanligvis, men vi måtte gi henne litt paracet og la den virke før hun ville spise faktisk.

Ellers er jeg sykepleier og mannen min lege så han følger med:) tar turen til legevakta så fort det er noe skummelt som skjer.

Vi var egentlig på fjelltur med noen venner men stakk hjem etter to dager da hun fikk febere ( vi har sett alt for mange syke barn på jobb) så vi dro til fetsund for å være i nærheten av Ullevål... AT DET GÅR AN! ha ha ha, det er lov å le ass!

Skrevet

Aaaah! Jeg visste ikke at mannen din var lege faktisk.. Hehe! Der satt jeg med skjegget i postkassa ja... Da er det sikkert ikke noe problem! Håpe hun blir bedre da stakkars liten.

Skrevet

Du har ikke sjegget i postkassa for det da:) Ha ha! Det er det da ingen som kan tenke seg til.

Vi sitter uansett ikke med alle svarene. Blar i alskens babybøker .

jeg venter fortsatt på Bare barnemat forresten. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så lang tid det tar

...joa så... det våkna emma med et hyl. da var vi iagng igjen. Nå har vi iallefall fått en pause og er klar til å kose med snuppa mens hun hyler fra seg sin galle. stakkars!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...