Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig å legge på seg når man er gravid ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 9 og 15 kg er gjennomsnitt sier jm jeg går til. Jeg har 13 dg igjen til termin og har gått op 12- 13 kg. Heldigvis bare på magen, slitsomt nok det..

Skrevet

det hva jo bra... gikk på vekta i dag 12kg opp.å det er 7 dager igjenn....

føler meg stor...

Skrevet

Ja, du kan jo innbille deg at alle 13 kg ligger på magen, he he.. Det er ikke mulig!

Ifølge boka jeg har fått på helsestasjonen, fordeler vektøkningen seg mellom foster, fostervann, livmor, morkake, økt blodvolum, bryster, vann i vev og fett til opplagsnæring fordelt på hele kroppen.

Skrevet

til Lykketreff..

Ja jeg vet jo at det ikke kun er magen, men det er bare det som syns.. Du kan ikke se bakfra at jeg er gravid, ikke fått vann i kroppen, bruker samme sko, bh, singleter, truser etc som før..

Har stor tro på at de første 8- 10 kg går rett av etter en ukes tid hvertfall.

Skrevet

i følge boka mi er det ca 2 - 2.5 kg fett hvis du legger på deg 12kg

Skrevet

Samme for meg hva som syns og ikke syns, men det er helt feil å si til noen som lurer på hva som er normal vektøkning at alt legger seg på magen.

Du kommer sikkert til å gå ned igjen helt fint - særlig ettersom du er fokusert på det.

Skrevet

Har lagt på mæ over 20 kg nu å 11 daga igjen til ks. Har mye vann ikroppen og vet at om ett par mnd så har æ bare ett par kg igjen. Glæde mæ:) Nån lægg på sæ mer sånn e d bare. Har sikkert litt mer en ett par kg fett da:)

Skrevet

17 dager igjen til termin og lagt på meg ca.4 kg. Samme som sist;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...