Mari80 Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Er det noen andre som har så små babyer som sover så lenge av gangen på natta uten mat? Hun har begynt med det av seg selv den siste uka, og så lenge hun spiser nok på dagen, er det vel ikke noe "farlig"? Hun får bare morsmelkerstatning nå og spiser ca 15% av kroppsvekta si på dagtid.
hallais Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Det var lenge ja! Du kan jo veie henne på heslestajonen hvis du er bekymret. Og hvis hun legger på seg som hun skal er det vel bare å nyte det : )
lille sprelle Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 min premature begynte med lange netter da hun var ca 3 mnd. Sover nå 6-9 timer hver natt. Helt herlig! men om du er usikker, så vei henne på helsestasjonen
Miffs Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Min sover fra 5-9 timer sammenhengende hver natt, men har sovet i opptil 12t og.. men det er sjeldent. Det er ikke noe problem så lenge babyen legger på seg hilsen helsesøstra.. Ammer man så kan det gå ut over produksjonen, men det er bare bra for min overproduksjon..
petite fleur Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Gutten min sov også 12-14 timer i strekk da han var så liten som din, og han la fint på seg likevel. Hs sa bare at det var fint at han sov lenge og likevel fulgte kurven sin;-)
3-prinser Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Vår lille gutt sover ca.9 timer i strekk på natta uten mat. Han er 8 uker. Vår eldstemann begynte også med det på samme tida (ca.8 uker). Er ikke noe farlig med det så lenge de legger på seg det de skal. Vi skal bare prise oss lykkelige vi som har barn som sover så godt på natta :-))
Mari80 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2008 Hun legger godt på seg, ser ut til å trives og er mye våken på dagtid, så da får jeg bare nyte det så lenge det varer:-)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Tulla mi har også sovi så mye siden hun var 1,5 - 2 mnd gammel. Legger henne 19.30 og da sover hun som regel til 09.00 da får hun et måltid og om vi ikke gidder å stå opp enda kan hun fint sove til 13.00.. Legger på seg godt hun også, og er veldig aktiv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå