3 blå Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Ja, jeg vet jeg er treig, men jeg har aldri helt skjønt greia med tights og en svær tunika over. Men jeg må nok bøye meg i støvet og innse at til og med jeg vurderte tanken på å kjøpe det i dag. Men for det første, HVOR selger de tights da? Jeg ser jo alle går med det, men fant det ikke i noen butikker. Nummer to, hva hvis det er kaldt, er det ikke fryktelig stygt med ei vanlig jakke over? Hehe... hilsen ei som ikke har peiling på klær og mote og sånn
~sjiraff~ Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Jeg bruker tights av og til, mest av praktisk årsaker, som denne grusomme gnissingen for oss som har non kilo til overs. ights har de vel overalt? Cubus og indiska har hvertfall. Og ja, du har helt rett. Tights, kjole/tunika og en kort jakke over er grusomt. Så det bruker jeg aldri.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 gud, neeeej.. la oss slippe enda flere damer i thigths! Det er det styggeste og kjipesete fenomenet som finne!! hehe.
3 blå Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2008 Hehe, gjerne jeg bare har fått solstikk. Vel, handlerunden min endte uten tights vel og merke
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 hehe flott!! det skal sies at thigths er på vei ut av motebildet! heldigvis.. både for meg og for alle menn som gledet seg til å se nakne legger og lår hele vinteren i fjor og i år!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Akkurat nå lever jeg for tights og tunika:) Slik er det å være høygravid i sommervarmen, hehe;);) Kjøpt tights på vero moda jeg!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 kine jojo, men gravide kan bruke tunika da! det meste blir tilgitt gravide damer!! til og med snekkerbukser! *ler høyt* forøvrig så synes jeg at damer som er spikertynne kan ha tunika, men det at folk er så fornøyd med det fordi det skjuler ekstrakilo skjønner jeg ikke noe av. man ser jo rett og slett gravid eller ekstra tjukk ut om man faktisk ikke er spikertynn!!
Joikaboll@ Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Det var deilig å slippe thigts og tunika når Linusmagen blei borte, men det var jo ikke annet å ha på MED magen, hvertfall ikke som passa. Kjøpte også thigts på Vero Moda :-)
Silvia Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 Jeg hadde pynta meg med thights og tunika, trodde jeg. Helt til jeg fikk spørsmål fra gammelonkelen min om jeg var gravid. Dette spørsmålet fikk også min thights-og-tunika-kledde tante på over 40 fra samme onkel. Vet ikke om dette sier mest om klesstilen eller onkelen min men...
petite fleur Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har også vært veldig motsatnde av tights-bølgen, men plutselig hadde jeg kjøpt meg et par jeg også, gitt- og det var utrolig deilig å gå med ;-) Jeg hadde de under skjørt jeg da, fint var det også. Kjøpte de på Gina Tricot.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 jada, jeg har et par jeg også.. som jeg har brukt 1 gang! Det var i fjor høst på flytur til tyrkia. jeg blir alltid så kald på fly når jeg bare har skjørt på så tenkte at thights var bra.. de ligger i skapet mitt og har ikke vært rørt siden! jeg følte meg sååå utrolig teit, men seff. komfortabelt var det jo. samt at kjæresten min haaater det også da. synes det er max usexy!
petite fleur Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Eh, major skriveleif: Motsatnde = motstander ;-)
velsignet med to Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 Det var fantastisk å gå med når jeg var gravid! Har et par ennå da, nå ligger de i skapet til hjemmebruk
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2008 #14 Skrevet 5. juli 2008 Jeg elsker tunikaer, faen må jeg slutte med det? Hva er spikertynn da? Jeg er sånn 36 tror jeg. Elsker å gå i behagelige tunikaer, men prøver ikke skjule noe annet enn mangel på pupper. ha ha.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2008 #15 Skrevet 5. juli 2008 meg og lille hehehe kjære deg da, du tar deg vel ikke nær av om jeg evt synes du ser småtjukk ut i tunika? fnis! Nejda. Jeg mener egentlig bare at jeg føler meg gravid om jeg har på meg tunika eller andre ting som enten ikke går inn i livet eller som bare strutter ut fra puppene! *Grøss* DU kan gå akkurat som du vil for meg!!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2008 #16 Skrevet 5. juli 2008 he he, nei jeg blåser jo egentlig i det da. Jeg går i det jeg syns er behagelig uansett jeg da:D Men har jo hørt rykter om at jeg er max avlegs i klesveien uansett. He he. Så da så. Jeg føler meg dessverre ikke gravid, men kanskej jeg skal tenke emg gravid ved å gå i tunika? Ho ho, det blir tider det:) Innbilt gravid ved tunika.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2008 #17 Skrevet 5. juli 2008 håhå! kanskje jeg skal ha på meg mye tunika også da, så kjæresten kan bli vant med tanken på at jeg skal være gravid om en stund.. kanskje han synes det er greit om jeg blir gravid NÅÅ! fnis!
Vrimle Skrevet 5. juli 2008 #18 Skrevet 5. juli 2008 Jeg bruker ofte tights og tunikaer. Synes det er fint jeg, ser mye mer pynta ut i varmen enn f.eks. en shorts og en singlett/t-skjorte. Tights og tunika er noe som kan brukes både til vanlige dager og når en skal på fest og vil være litt pynta. Dessuten har de jo så mange fine farger og mønster å velge i også nå, både på tightsene og tunikaene. Synes de som er tynne eller normalvektige passer best i det da ettersom det er såpass tettsittende. Bruker som regel tights som går rett under knærne jeg da, ikke sånn lang:)
Nit@™ Skrevet 5. juli 2008 #19 Skrevet 5. juli 2008 Synes tights og tunika er pent på andre, men ikke på meg selv ;o) Tunika orker jeg ikke ha på meg, for når jeg ser ned da så tenker jeg.."jøsses, er jeg sååå feit ;o) Thigts eier jeg 1 av selv, en slik som ender under kneet, men jeg har faktisk aldri brukt den. Kjøpte den for å bruke under en kort kjole. Brukte veldig mye tights sist det var på mote, for en 12-14 år siden var det vel.. Enda da veide jeg over 20 kg mer en jeg gjør nå. Nå er jeg str 34, men synes enda jeg er for tjukk for tights/tunika *he he* Tydelig at man endrer både syn på klær og syn på seg selv ettersom årene går.. Jeg kjøpte forresten min på cubus.
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #20 Skrevet 5. juli 2008 enig med studenten : syns det er tøft jeg sålenge det er gjennomført og passer sammen:-) er feit sjøl, så bruker det ikke for har speil heldigvis;-) men syns de som bruker det, og kombinerer med riktige sko og annet passende tilbehør er kjempetøffe! Er heldigvis ikke opptatt av at noen homser i Italia skal bestemme hva som er "in", og liker mye bedre når folk kler seg etter form, farge og anledning! og det gjelder hele året!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2008 #21 Skrevet 5. juli 2008 Jaaaa, he he, jeg vil jo det. Det blir sånn positiv selvforsterking (eller hva det heter): tenk deg gravid og du blir gravid:D
Kosel Skrevet 5. juli 2008 #22 Skrevet 5. juli 2008 str 34 for stort til å bruke tights??? Da er det jævlig få som kan gå i tights - str 34 er jo tiny!!! Jeg syntes og det kan være fint på andre. Men på meg selv...IKKE talom!! tror det har noe å gjøre med 75 F/G-cup bh-str min...blir seendes enorm eller høygravid ut i stort sett alt som har vært "IN" på motefronten hva topper angår den siste tiden... *knurrknurr*
Stratos med 3 barn Skrevet 5. juli 2008 #23 Skrevet 5. juli 2008 Må bare fortelle deg at vitsen er at jeg føler meg så feit, så feit! I antrekket du skisserer føler jeg at jeg kan gjemme den udelikate kroppen min på best mulig måte. Sånn er det!
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 #24 Skrevet 5. juli 2008 er faktis en vitenskap bak dagens mote.. for å kunne bruke babydoll etc, så bør man være 170 eller høyere, og dette i følge designerne selv.. SÅ om man er 175, og bruker str 42/34 kan man velge og vrake, er man ikke det er det desverre lite å hente i butikkene for tiden... Og se for eksempel på størrelser i de ulike butikkene. Jeg er en jevn M, men på kappal og lindex måtte jeg opp i str 44/46 for å finne noe som passet. Men på Carlings måtte jeg ned i S (jippii...) Syns det er på tideå finne en felles str guide! (kjøpte foresten min første tights i dag.. vært litt motstander, men var så fin til nye joggeskjørtet fra carlngs)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå