Gå til innhold

Har dere noen par med designersko?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare fordi jeg er nysgjerrig, så lurer jeg på om noen av dere har pensko fra feks jimmy choo, christian louboutin, marc jacobs o.s.v.

 

Og er dere fornøyd med skoene deres? Kjøpt til orginalpris, eller på salg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har et par manolo blahnik :)

mary jane! elsker dem, kjøpt på ebay, var brukt 2 ganger

Skrevet

eeep! mary janes er favorittskotypen min! *ler* Mm, jeg vurderer et par med christian louboutin serru... På salg riktignok da! Ellers hadde jeg aldri hatt råd...

Skrevet

oooh, ja de er jo så svinedyre - men utrolig tøffe med den røde sålen:)

salg er kjekt!!

Skrevet

www.tinkerbelle.blogg.no

 

så kan du se de!! :D

Skrevet

Jada:) Har sko fra Jimmy Choo, Prada og Coach. Kjempekule å se på, men overhodet ikke bedre kvalitet eller på noen måte bedre enn andre sko. Men er vel bare navnet man betaler for. Men kjempefine, altså:)

Skrevet

mm, ja det er vel bare navnet.. men litt designen også da. Jeg har ikke sett noen lignende sko noe annet sted enda iallefall da.

 

 

Skrevet

Klart det er litt designet også, men har sett mange laaaangt rimeligere sko som er minst like kule som mange av de dyreste. Men kanskje ikke i Norge, akkurat:)

Skrevet

ahh, nydelige!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...