(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Bare fordi jeg er nysgjerrig, så lurer jeg på om noen av dere har pensko fra feks jimmy choo, christian louboutin, marc jacobs o.s.v. Og er dere fornøyd med skoene deres? Kjøpt til orginalpris, eller på salg?
BettyBoob Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 har et par manolo blahnik mary jane! elsker dem, kjøpt på ebay, var brukt 2 ganger
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 eeep! mary janes er favorittskotypen min! *ler* Mm, jeg vurderer et par med christian louboutin serru... På salg riktignok da! Ellers hadde jeg aldri hatt råd...
BettyBoob Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 oooh, ja de er jo så svinedyre - men utrolig tøffe med den røde sålen:) salg er kjekt!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 www.tinkerbelle.blogg.no så kan du se de!!
yummy Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Jada:) Har sko fra Jimmy Choo, Prada og Coach. Kjempekule å se på, men overhodet ikke bedre kvalitet eller på noen måte bedre enn andre sko. Men er vel bare navnet man betaler for. Men kjempefine, altså
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2008 mm, ja det er vel bare navnet.. men litt designen også da. Jeg har ikke sett noen lignende sko noe annet sted enda iallefall da.
yummy Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Klart det er litt designet også, men har sett mange laaaangt rimeligere sko som er minst like kule som mange av de dyreste. Men kanskje ikke i Norge, akkurat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå