Gå til innhold

Her er en film snutt jeg har laget fram til uke 30.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW! For en utrolig fin snutt!! Det blir koselig - lykke til!!

Skrevet

Åh såååå kult!!!

Og så flott med den herlige musikken til :D Blei jo rørt til tårer her jeg satt!!!

Lagret på favoritter, skal prøve å lage en selv også, for dette må da være et fantastisk minne!!!!!!!!

Gratulerer så masse, forstod dere hadde fått litt starthjelp og at dette er en etterlengtet liten knøtt, kos dere, og lykke til med småen "live"

:D

Skrevet

Jeg lagret den også på favoritter da jeg fant den på nettet. Jeg ble også rørt til tårer da jeg så den filsnutten ho jenta hadde laget. Hun hadde bildet fra svangerskapet, 3 d bilder, bilder fra fødselen, og av babyen og foreldrene etter fødselen. Du kan lage dvd filmer med fine cover med bilder fra filmsnutten på utsiden av coveret, Du kan bestille den cdèn du har laget på nett siden. Fin jule gaver til besteforeldre.

Det er ikke vanskelig å lage, men det tar litt tid og det er ikke så lett å legge det fra seg når en først har begynt. Ler ;0)

Ja, vi fikk litt start hjelp, å var så heldige å bli gravide på første prøverørs forsøk. Så dette har vi ventet i mange år på, Jeg og min samboer har vår sammen i 10 år nå. Men nå er det ikke lenge igjen.

c",)

Skrevet

hei hei, måtte jo selvfølgelig prøve detta:)

Jeg bare lurte på om du har betalt? jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å vise det til andre uten t det koster penger?? :S

håper på svar for ble litt hekta jeg:)

Skrevet

Hei.

Jeg betalte 50 $ det blir vel ca 350 norske kroner.

Det er inkl.

¤ 1 åra medlemsskap

¤ Også en cd på kjøpet

Man blir hekta. Du kan etterpå gå inn å få ut "nettside koden" (linken) og da kan du kopiere den også kan du gi den til de som du vil skal se på den.

Skriv inn Linken på din når du er ferdig, Hadde vært moro å se din.

Her er linken til den filmsnutten som inspirerte meg. Veldig rørende å se.

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=6137127c6ff4aa4349df60&skin_id=601&%20amp;utm_source=otm&utm_medium=email

Skrevet

Når du har blitt medlem så trykker du på Buy, post og e-mail så trykker du grab links and codes og da trykker du på continue øvert på høyre side. Å da kan du kopiere URL adressa.

Jeg viste heller ikke at det kosta noe før jeg var ferdig med å lage filmen. Men jeg synes 350 kroner er en grei pris, Da har jeg noe å fordrive ventetiden med.

Skrevet

Håper du fikk svar på det du ville. Eller så får du evt spørre meg hvis det er noe mer du lurer på.

Skrevet

Kjempe fantastisk film!! Dette må prøves ut.. Var du på 3d i oslo-området, i så tilfelle hvor? Du fikk så kjempefine bilder..

:)

Skrevet

Var på 3d ultralyd i Moss på Det gule huset er er nett adressa dit;

http://www.detgulehuset.moss.no/index.htm

Hun jordmora som tar 3d der er helt utolig koselig og morsom. Veldig fornøyd med den timen vi fikk hos henne.

Skrevet

Så fin den ble. Det var så fint med bildene før svangerskapet av deg og kjæresten også til den spira som dere har laget sammen.

Veldig bra.

Ille moro å sånne film snutter. Å man lærer mer og mer jo mer man øver seg. Så gleder meg til lille gutt er født, da skal jeg sette sammen hele puzzle spillet.

Lykketil på 3d, hvor skal du på 3d?

Skrevet

Jeg skal på 3D i sandvika, og er dad i uke 31 så håper det ikke er for sent og at vi får bra bilder:) lille engelen har nok fått bolleskinn da:) hehe gleder meg veldig veldig masse:)

Ja sånt lærer man bare mer å mer av og fint å se andres og få ideer fra andre som er litt mer inn i dette:)

Skrevet

Det går nok fint å ta 3d i uke 31, da ser du at den lille har litt mer kjøtt på kroppen. Du har virkelig noe å se fram i mot. Gled deg.

Lykketil,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...