Gå til innhold

hvordan står det til med de som er over termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare meg om synes "ALLE" føder før termin? hehe. kan det ikke bare skje noe nå snart da........!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig.. Virker som ALLE føder før termin... E du langt over eller? -3 her

Skrevet

Huff. Fra og med i dag hører jeg til blant "de på overtid". Liker det ikke. Men formen er fin, så da kan jeg vel ikke klage... Det er tyngre psykisk. Prøver å innbille meg at jeg er forberedt på å gå minst en uke til, men det spørs om jeg klarer å lure meg selv...

Skrevet

13 dager over i dag. BLÆH! Legger meg hver kveld og tenker at nå skjer det vel noe, og våkner hver morgen med like stor mage. Lei ja!

Men i morgen skal jeg på kontroll på sykehuset, så vi får se hva som skjer da. Kanskje jeg blir gående en uke til :-(

Skrevet

jeg er 11 dager over termin idag, så jeg er ikke av dem som føder før termin hvertfall... hehe....

Knøttet ble juli-baby: Vet du hva jeg kommer til ¨gjøre... på tirsdag morgen da jeg skal på overtidskontroll skal jeg ta me meg bagen inn og si at nå har jeg gått lenge nok, jeg går ikke hjem igjen, hehe... lov å prøve så godt jeg kan hvertfall... orker hvertfall ikke noe uke til... hehe... vett du hva.....

kan til nøøøøøød vente til onsdag morgen;)

men håper han kommer i natt da, for da blir han født 06.07.08.. kanskje han sparer seg til det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...