KarinB Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 er det bare meg om synes "ALLE" føder før termin? hehe. kan det ikke bare skje noe nå snart da........!!!!
tea22 Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 helt enig.. Virker som ALLE føder før termin... E du langt over eller? -3 her
Ophelia & Jr. Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Huff. Fra og med i dag hører jeg til blant "de på overtid". Liker det ikke. Men formen er fin, så da kan jeg vel ikke klage... Det er tyngre psykisk. Prøver å innbille meg at jeg er forberedt på å gå minst en uke til, men det spørs om jeg klarer å lure meg selv...
Knøttet ble juli-baby Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 13 dager over i dag. BLÆH! Legger meg hver kveld og tenker at nå skjer det vel noe, og våkner hver morgen med like stor mage. Lei ja! Men i morgen skal jeg på kontroll på sykehuset, så vi får se hva som skjer da. Kanskje jeg blir gående en uke til :-(
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 jeg er 11 dager over termin idag, så jeg er ikke av dem som føder før termin hvertfall... hehe.... Knøttet ble juli-baby: Vet du hva jeg kommer til ¨gjøre... på tirsdag morgen da jeg skal på overtidskontroll skal jeg ta me meg bagen inn og si at nå har jeg gått lenge nok, jeg går ikke hjem igjen, hehe... lov å prøve så godt jeg kan hvertfall... orker hvertfall ikke noe uke til... hehe... vett du hva..... kan til nøøøøøød vente til onsdag morgen;) men håper han kommer i natt da, for da blir han født 06.07.08.. kanskje han sparer seg til det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå