Har tre søte små Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hvordan er det for barna å gå med dem?? Er det behagelig i varmen, eller blir det fort klamt?? Har fått en sånn en til min gutt på 10 mnd. Kan han ha den på seg hele dagen på stranden, eller bør jeg bytte til body når han sover og sånt?? Og er det nødvendig med solkrem der drakten er, eller holder drakten som beskyttelse, og bare smøre armer og bein.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 ville bytta til body eller bare bleie når han skal sove i vognen jeg altså. sikkert ikke godt å gå med hele dagen. jeg skal kjøpe sånn til 4åringen min jeg da, for solkrem ser ikke ut til å bite på henne omtrent. sukk. hvit som et laken og blir lyserosa som en gris selv med 30 i faktor.
A4 Husmor.... Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Vi har UV trøye med lange armer. Den er ikke klam og er laget av badedraktstoff. Siden du har hel drakt er det nok like greit å ta på vanlige klær under hvilen, man må jo likevel av med drakten for å bytte bleie. Hele poenget med slike drakter er at man har optimal beskyttelse så det er ikke nødvendig å smøre under drakten. Kos dere i solen
Har tre søte små Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 Kjennes litt sånn klamt ut det stoffet, så bytter når han ikke er ute og leker i solen. men trenger altså ikke å smøre med solkrem da??
Har tre søte små Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2008 oki, tusen takk for svar alle sammen... Kos dere alle sammen i solen i dag da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå