Gå til innhold

Gir dere tran til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å gi, men han liker det jo ikke stakkar, blir annenhver dag og så d-vitamin dråper de andre dagene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Blåbærtran:)

Skrevet

Ikke på sommeren.

Skrevet

nei..glemmer det :/

Skrevet

Her får hun tran. Sitter og peker på flaska, og kunne tenkt seg mer *usj* hehe

Skrevet

nei..har gitt opp....ga da de var baby ei periode...nå får de fisk i hvertfall 3 dager i uka og to spiser makrell i tomat nesten daglig...tran hater de som pesten. Eldstemann har nylig starta å ta kapsler med omega 3, han er 10år.

Skrevet

Ja, han fikk vanlig tran til han var ca 5 år. Nå får han tyggekapsler.

Skrevet

Ja, gir tran. Han synes visst det smaker greit. Men det er jo noe søl!!

Skrevet

Jeg prøver, men er så fæl til å glemme det..

Skrevet

Jeg gjør ikke det lengre. Det skyldes ene og alene at jeg hater lukten selv. Ungene ser egentlig ikke ut til å ha så mye imot det. Egoistisk, men sån er det.

Skrevet

Ja, hver morgen.

Går stort sett greit å det i han.

Skrevet

jepp.. Og hun syns det er kjempe godt :o)

Skrevet

nei. eldste fikk til han var 4-5 mnd, da reiste vi bort,og han nektet da vi kom hjem igjen.

lillemor tok en stund, men det var kanskje "ferietur" som ødela for henne og. Nå får de ingenting, har forøvrig prøvd alt av barne tran og omega 3 for barn, men lillemor nekter alt. Eldste tar innimellom omega 3 kapsler. Skal prøve å innføre fast når vinteren starter igjen.

Skrevet

d-dråper hver kveld.ikke prøvd tran vi

Skrevet

Jeg er litt usikker på om tran er så sunt som staten sier det. Det er ikke så vanlig å gi tran i andre deler av verden (selv der det er lite sol), og daglig inntak av tran i barndomsår er linket opp til beinskjørhet hos voksne.

Jeg velger en gylden middelvei, litt mindre enn anbefalt dose, og ikke hver dag. Og så dropper vi den med god samvittighet de dagene vi spiser fisk.

Skrevet

Nei, de får sanasol også spiser vi mye fisk.

Skrevet

Det jeg misliker mest med tranen er lukten, godgutten stinker jo tran dagen lang...Lukter ikke den gode lukta hans da :)

Skrevet

Nei, gir enten d vitamin dråper eller sanasol her.. Tran orker jeg ikke lukta på og snuppa bare brekker seg..

Skrevet

jeg gir eskimo kids til mine barn. Det smaker godt - og i tillegg enda bedre enn tran. Den er ganske dyr, men er absolutt verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...