Musemor med tre søte små Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Solen skinner, den er varmt og det er lørdag. Hittil idag har jeg fått klippet plenen og trimmet noen busker. Mannen er ute og kjøper motorsag jeg kan leke med når han kommer tilbake. Han kan bare drømme om han tror han får bruke den selv. I kveld blir det et glass hvitvin eller fler på terassen
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Så flink du har vært da! Jeg har ikke vært så flink:( Sitter og taster på pc'en når det er knallvær ute og allegreier. Meeeeen er litt lat i dag og har litt vondt i hodet og varmen er i grunn litt slitsom den også selv om man ikke burde klage. Er jo så godt med skikkelig sommer og varme også. Men har fått dusjet barn, og satt på en vaskemaskin og tørkertrommel da, så litt har jeg gjordt, bare ikke så mye;) Tenkte å ta en sjau etterpå når jeg har lagt vesla. Hun sitter for øyeblikket og ser på Noddy redder julen;)
Mammasin Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Ja...jeg har pause mens litla sover. Men har vasket gulv,bad og soverom. herlig mne nå er jeg litt trøtt..hmm...cafebesøk eller legge seg nedpå litt?? Livet er jammen godt
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Jeg skal ut å rydde under trappa mi nå. Ligger så mye papp og boss der som jeg vil ha vekk for det ser så fælt ut. Og så håper jeg at litt fysisk aktivitet kan få gang på de riene jeg trodde jeg hadde i går:)
Leirha Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Åååååååå! for en fin dag...Og denne skal går med på maling av gang...
Musemor med tre søte små Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2008 Motorsag er gøy!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå