☆Anonymia☆ Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 mamma sa jeg skulle prøve immodium eller noe sånt ? funker det ? jeg har tenkt meg vekk ikveld ser dere og jeg kan ikke dra ut om jeg skal sitte på do sånn som dette i hele dag..det er helt håpløst,har drevet på siden 7 idag morges.
☆Anonymia☆ Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 ok..funker det med engang da eller ?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Jupp, det kan du spise. Eller travello, hvis det fortsatt finnes.
☆Anonymia☆ Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 okei..takk for svar =) tenkte egentlig å spise noe her hjemme som jeg kanskje kunne hatt som binder magen,men eneste jeg kommer på er blåbærsaft og det har jeg ikke..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Ris funker også ganske bra, men immodim funker med en gang, men ta med deg tabletter tilfelle det begynner på igjen.
☆Anonymia☆ Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2008 ok takk,det skal jeg huske!! fytti så slitsomt det er vertfall..
A4 Husmor.... Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Funker fint, men bruk den som heter Imodium Comp. Den gjør a man ikke får luftsmerter som følge når tarmaktiviteten stopper helt opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå