Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips til fine steder å dra med barn fra 6mnd til 9 år?

Har sett på Malta og Madeira, men vet ikke helt om det passer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært i Hellas og Tyrkia med sønnen våres.. Han er 2.5 år.. Var i Tyrkia når han var 8 mnd og i hellas når han var 1 år og 8 mnd.. Begge turene gikk helt fint.. Mini storkoste seg.. Bortsett fra at vi var litt uheldige med hotellet i Hellas.. =)

Det er ikke mange steder som er Uaktuelle for meg når det kommer til barn og reise.. Men det er mange steder som jeg finner mere intersant.. =)

Har vært der før.., men neste tur blir uansett til Side i Tyrkia.. Supert sted..

Skrevet

Danmark.

Skrevet

Madeira er ikke plassen for unger, fjelllandskap, ingen strender, liten isolert øy..

Skrevet

Det er da vel strender på Madeira? Vi (gubben og jeg) var der på ferie før vi fikk barn, og vi var på stranda... Men det var fjellandskapet og slikt jeg tenkte på jeg å da. Er vel mer en opplevelsestur for voksne. Hmm...

Kreta da? Noen som har vært i Chania?

Skrevet

Jeg reiser til Tyrkia for 5 gangen i sommer, denne gang med barn på 5-6 mnd.

Side har nyyyydelig strand og veldig greit område.. Er jo kjent for å være barnevennlig og det tror jeg på.

Selv skal vi nok til Kemer og Marmaris - da jeg ønsker litt mer by også siden baby uansett ikke skal være i solen!

Ellers har jeg alltid likt Alanya og mange liker å reise dit selv om jeg syns kanskje at det er mer tilpasset "fest-folket" så vet jeg at de har mye som er tilpasset for barna, og kelnerne er kjempe flinke til å leke og underholde barna! Syns ikke stranden der er bra i det hele tatt (steinete før du kommer uti, store bølger.. har fortsatt arr på foten etter i fjor..), men sanden er i grunn veldig grei fordi den er litt mer kornete og dermed får du ikke sand oppi og inni absolutt alt..! Flott aktivitet å lete etter steiner etc. i strandlinjen imidlertid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...