Silvia Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hva anbefaler dere? Går på Cerazette nå, men blør jo så j... ofte. Spiral er ikke aktuelt for meg. Er det helt uaktuelt å bruke vanlig p-piller mens man ammer?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Ikke vanlige ppiller, nei, men du kan bruke minipiller så vidt jeg har skjønt. Eller kondom og sikre perioder, men de er kanskje ikke så lette å planlegge etter hvis man ikke har fått regelmessig syklus igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå