Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Lillegutt kom til verden 27/6 kl 18.36. Han var 50 cm lang og veide 3608 gram Jeg ble satt igang 25/6 pga nyrebekkenbetennelse og vannet gikk natt til 27 sånn ca halv 2. Fikk etterhvert rier og epidural ble satt. Men etter 14 timer med rier som ikke resulterte i noe særlig åpnning ble det bestemt at jeg skulle ta KS. Ble livredd og gråt som bare det:( Jeg har aldri blitt operert, så jeg var kjemperedd for at jeg skulle kjenne at de skjærte o.l. Fikk satt mer epidural og andre smertestillende mens samboeren var på forberedelserommet og ble kledd om. Selve inngrepet gikk som en drøm:) Jeg kjente at de drev på, men det var ikke vondt, bare litt fiffig idet de tok ut lillegutten;) Fant fort ut at grunnen til at jeg ikke fikk åpning var at han hadde navlestrengen 3 ganger rundt hodet slik at han ikke kom langt nok ned i fødekanalen. Samboeren min ble med JM og lillegutt for veiing og skikt mens jeg ble sydd. Ble flyttet til overvåkning og alt virket ok, frem til jeg begynte å blø, jeg blødde litt for mye, noe som endte i et blodtap på 1,5 liter... Måtte få væske og blodoverføring og ble liggende på overvåking i 14 timer for å bli stabil. Var veldig lei meg fordi jeg ikke kunne se babyen min, og gråt masse, men heldigvis kom de ned med ham et par ganger så jeg kunne hilse på Når jeg først ble flyttet til barsel var jeg fortsatt ganske dårlig, men jeg fikk ihvertfall være sammen med samboeren min og lillegutt:) Nå har vi vært hjemme noen dager, og sjokket har lagt seg noe, men fortsatt kommer tårene lett og panikken brer seg når lillegutt ikke vil sove på kvelden. Han er verdens NYDELIGSTE baby, og han er kjempesnill:) Nå skal vi bare kose oss og bli kjent med den lille og nyte foreldrerollen:)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Så koselig! Bra det gikk bra ) Gratulerer såå mye og kos dere i det fine været...
Lille Lu Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Gratulerer så mye med lillegutt!! Jeg skjønner at det var vondt å måtte være adskilt så lenge! Jeg opplevde også dette sist etter hasteks i uke 34 og jeg var dårlig etter ks og barnet på intensiven. Vondt å ikke få se barnet - men alt går seg til. Masse lykke til videre - og kos deg masse med din nye tilværelse!! klem
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Gratulerer!! hørtes litt ut som min forrige fødsel.
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Gratulerer så mye. Uff ikke noen poitiv opplevelse det du måtte igjennom, men når du får litt mer tid på deg nå. Så klarer du å legge det bak deg. Ønsker deg masse lykketil!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå