KristineMed2Sønner<3 Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hei!:-) Gutten vår på 9 mnd har enda ikke fått noe serlig seperasjonsangst. Trodd at det har vært på vei en del ganger, men så har det ikke blitt noe mer. Han er heller ikke skeptisk til NOEN. Kommer det en villt fremmed bort å tar på han, snakker til han eller lignende, smiler han bare. Han er så uredd og trygg virker det som! Er dette posetivt eller negativt?! Trodde "alle" barn ville få en periode de var skeptiske.. Kanskje det kommer senere?
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Min eldste hadde aldri separasjonsangst. Hun var og er like tillitsfull mot alle. Litt FOR tillitsfull, faktisk. Min yngste er enda ikke kommet over dette. Han er 2,7 år og jeg skal love deg det er en "fryd" å levere han i bhg...:/
Norwegian by injection Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har 3 barn, lillegutt er 10mnd. og jeg kan ærlig si at ingen av de har noengang hatt det! Vet ikke om det er pos. eller neg.! Ungene mine har vært mye på besøk hos andre, reist mye ovs. Kanskje det er derfor? Jeg synes det er deilig å sleppe masse hyling og styr fordi jeg må vekk en stund! Så for meg er det veldig positiv :-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2008 Takk for svar! Uff ja nei det er ikke akkurat noe jeg ønsker at han skal få. Hehe:-) Men da er det sikkert ikke noe å bli bekymret for!
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Størsta mi har ikke hatt separasjonsangst idag iallefall! Syns det er veldig deilig å slippe noe styr om jeg trenger barnevakt. Hun elsker å sove over hos mormor feks, og maser titt og ofte om å få sove borte, for da får hun gjerne all oppmerksomhet selv:) Minsta er ikke mer enn 3 mnd, det er vel for tidlig å merke noe ennå.
Joikaboll@ Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har aldri opplevd dette med noen av mine eller, nå er dem 14 år, 10 år, 4,5 år og 3,5 år. Linus er bare 5 uker enda.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 her har mini heller aldri hatt seperasjonsangst.. kan gi han til ukjente folk, uten problem:) tror det er positivt jeg, selv om det er litt ekkelt noen ganger.. tenker at hvem som helst kunne jo "tatt ham med seg" liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå