steinbukkjente '85:) Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Noen som skal ha denne sengen til babyen sin? Jeg har veldig lyst på den, finner ingen annen seng jeg liker.. ja, jeg vet den er i det dyreste laget!
mooch Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Har den til gutten vår på 2,5. Er eldig fornøyde og han elsker sengen sin (har hatt den siden han ble født) Eneste er at man ikke kan skyve ned ene siden på den som man kan på en del andre spinkelsenger, så den kan være litt dum når man skal løfte en etterhvert tung unge opp og ned i den. Vi måtte også bore et ekstra sett med hull for bunnen siden vi ikke ville flytte den helt ned med en gang når han begynte å reise seg. Men det var uproblematisk. Nå nærmer han seg tiden for "stor" seng og vi kommer ikke til å utvide stokkesengen mer. Den går til den nye babyen og gutten vår får ny seng. Stokke sengen skal jo kunne brukes opp til 8 (?) år, men tror ikke det er så mange som vil sove i sprinkelseng så lenge.
siddismamma Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Jeg skal også ha denne sengen. Den selges forøvrig mye billigere på nettbutikker i UK enn i butikkene hjemme. Har et lite spm. Hvilken dyne bruker dere i minisengen? Må man bruke dyne fra Stokke eller kan man kjøpe vanlig babydyne på f.eks IKEA?
steinbukkjente '85:) Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2008 takk for svar:) gravid_i_london: Har du noen nettadresse jeg kan gå inn på for å finne den billigere? jeg vet ikke hvilken dyne man kan bruke.. men man må da vel kunne bruke vanlig babydyne?
siddismamma Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Hei. Sender deg link til noen nettsider som selger sengen. Vet ikke hvilke av dem som sender til Norge, men det står nok på siden. www.lullabys.co.uk/ http://www.backinaction.co.uk/sleepi www.twoleftfeet.co.uk Du finner sikkert flere forhandlere om du googler Stokke Sleepi UK.
steinbukkjente '85:) Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 tusen takk:) skal sjekke d ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå