togutter-08og10 Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har lammeskinn jeg kan bruke, men lurer på om det er for varmt. Har to helsetepper i bomull og et i ull jeg kan veksle på å bruke. har også tynn sommerdyne..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Jeg husker jeg brukte sommerdyne nesten hele sommeren, men dette var veldig varmt for ham til tider så da ble det ikke noe annet enn et helseteppe Jeg ville ikke ha brukt lammeskinn for i en bag kommer det ikke nok luft til.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Du kan godt bruke lammeskinn for det regulerer kroppstemperaturen. Jeg har brukt det på sommeren og hatt enten dyne eller et tynnt bommullsteppe oppå alt etter været. Det kommer jo nok luft i en bag hvis du ikke dekker til åpningen i kalesjen og det skal en jo ikke gjøre... Jeg har tre sommerbarn :=)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Jeg villle ikke brukt lammeskinn på sommeren når babyen ikke har klær som dekker til kroppen, ekkelt å ligge med huden rett mot lammeskinn syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Det er herlig å ligge på lammeskinn !! ...og kjempelurt; d er varmer når d er kaldt og d svaler når d er varmt, rett og slett et genialt produkt !!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Vi har lagt vogna klar med lammeskinn, sommerdundyne og teppe. Så får vi se hva vi bruker ettersom hvor kaldt det blir de enkelte dagene.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Lammeskinn er jo kjempebra å bruke når barna bruker lite klær, regulerer varmen godt da! Det beste tipset jeg kan gi er egentilig bare å se hva som passer barnet ditt best, noen blir varme av lammeskinn, noen passer det perfekt til. Jeg syns jeg tar inn og ut skinnet hele tiden, av med pledd på med dyne osv, er vel bare slik det er å bo i Norge, temperaturerne svinger jo så enormt på sommeren her!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå