LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 grunnet høy UV stråling, og fulle strender har vi tenkt oss på vannkanten med ungene. Første gang vi skal dit, og jeg tenkte da å høre om noen her hadde råd og erfaringer...
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Hvor gamle er ungene da? Vi var på babysvømming der og jeg synes det er veldig greit der. Man kan jo svømme ut også å sole seg. =)
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2008 en på 18mnd og en på 3mnd.. bare han på 17mnd som skal bade..
*dum&deiLig*™ Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Høy UV-stråling? Ja ok... Vannkanten er helt ok. Trenger ikke andre tips en å ha en 20-kroning til skap:o)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Er ikke noe spesielt dere må vite eller huske på.. det er veldig greit for unger der synes jeg.
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2008 de har jop gått ut i media og advart mot høy UV stråling på vestlandet generelt...
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2008 dytter litt igjenn jeg... har også et spm. få r jeg med inn vogna til minstemann på 3mnd? (kom oss ikke i dag, for vi brukte hele dagen på å finne badetøy, og endte bare opp med bikini topp, så må handle bukse der..)
*dum&deiLig*™ Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Har du sjekket hjemmesiden? Der står alt du trenger å vite. De har babysvømming, så ja, du får med deg vogna inn. Det er familierom hvor dere kan skifte sammen. Det er skap med lås til å ha tingene deres i mens dere bader. De har badebleie til barna.
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. juli 2008 takker, takker.. har lest en del på sidene, men fant liksom ingenting om vogn etc.. vet du foresten om badebutikken er åpen i morgen?? (ellers blir det ikke bading på meg..)
*dum&deiLig*™ Skrevet 5. juli 2008 #14 Skrevet 5. juli 2008 De har ingen egen badebutikk, bare et stativ i kasseområdet med badetøy. Du kan evt bade med shorts dersom du ikke har noe annet. (samme som badeshorts for gutta)
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. juli 2008 har desverre ikke det heller.. men da jeg endelig fant en topp i dag var "storebror" så trøtt og grinete at vi måtte vende hjemover... Håper de har noe i min str da....
*dum&deiLig*™ Skrevet 5. juli 2008 #16 Skrevet 5. juli 2008 Du kan jo ringe å høre på forhånd om str. Jeg ville heller dratt på stranden i morgen jeg, UV-stråling eller ikke;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå