*Snøjenta* Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 I følge Babyverden er i dag den første dagen jeg kan teste positivt på en graviditetstest..... jeg gjorde så... og jeg tror den er positiv!! Jeg tør ikke håpe... for teststreken er mye svakere enn kontrollstreken! noen som kan si noe om hvor vidt dette er definitivt positiv eller om det ikke er et pålitelig resultat??
Mikkemafian Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Hei... Jeg hadde skyggestrek første gangen jeg tok graviditetstest. To dager senere var den sterkere, og til slutt med CB digital var det ikke tvil. Ta det som et godt tegn, du... Og test igjen om noen dager:) Det sies også at en strek er en strek, uansett styrke på den...
Mamman til Mia Camilia Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 En strek er en strek slik som trilletralle sier. Brukte billigtestene og der var det en svak strek på, men jeg trodde først det var noe øyene mine bare ville se lissom. For jeg ble så glad at jeg begynte å grine. Så dagen etterpå kjøpte jeg en på apoteket, den viste og en svak strek. Så nå venter jeg abre på å ta blodprøve hos legen - for få eventuelt graviditet bekreftet.
*Snøjenta* Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2008 jeg tok en test til... 3 timer etter den første... brukte en jeg har tatt med fra jobben - POSITIV! herregud.. jeg begynner så smått å tro at det er sant... har fortalt det til sambo, han ble kjempe glad! Men vi har bestemt oss for å vente med å glede oss ALT for mye til TR uteblir
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Ikke misforstå meg, for jeg vil virkelig at den skal være positiv!! Vil bare advare litt for falske forhåpninger.. forrige pp fikk jeg skyggestrek flere ganger, men så var de plutselig negativ.. gikk rundt i tre dager og trodde virkelig jeg var gravid.. og det var en stor nedtur som jeg ikke unner noen.. prøv om mulig å ta det med ei klype salt til du får det 100 % bekrefta Krysser fingre og alt for deg og håper du ikke ble fornærma:)
*Snøjenta* Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2008 jeg vet ikke forskjellen på skyggestrek og en absolutt positiv strek! La ut bilde på babyverden, der sier de at testen er definitivt positiv! jeg blir ikke fornærma vettu og har tenkt selv at jeg vil vente til tr uteblir før jeg tar gleden helt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå