Gå til innhold

Hei Yngvil!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du se litt på meg og,spår gjerne tilbake.

Har noen spm,spør du om så si alt eller kun graviditet osv.Er jo ikke alle som får opp alt.Selv bruker jeg pendler,tarotkort og hender jeg før opp et på bilder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Aurora,

Ettersom jeg er gravid selv om dagen er fokuset mitt veldig på graviditet, og får inn mye relatert til dette. Ofte dukker det og opp andre ting når jeg først fokuserer på en person.

Jeg går veldig mye etter intuisjon.

Får en lykkefølelse knyttet til deg, du har kanskje en fin tid nå. Men ser ikke noe klart i forhold til flere barn, føler veldig på dette med gutter, så om du skulle få en til, er jeg ganske sikker på at det ikke ville blitt ei jente.

Ellers så har jeg selv termin etter ultralyd 12 august, får du inn noe på fødsel før/etter termin, noe rundt fødsel, kjønn?

Skrevet

Kan nok ikke si at jeg har det så fint for tiden på en måte.Min svigerfar ble drept for snart en mnd siden så hverdagen er gangske tung enda.

Har to tette gutter og skal nok ha en baby til men ikke før et par år.

Får du f.eks opp noe ang arv og slik?erstaning?til min kjære.han er født.10.01.81

Får opp en gutt på deg og du kommer til og føde mellom den 9-16aug.Fødselen kommer til og gå gansk greit,mener og tror du bare klarer deg med lystgass.Rundt en 12-9timer lang fødsel.

Skrevet

Kondolerer.

Merkelig denne følelsen jeg fikk på deg da. La oss satse på at det betyr bedre og lykkeligere tider fremover nå.

Får dessverre ikke inn noe på arv, ingen positiv følelser rundt erstatning. Veldig vanskelig å tolke der, men det kan bety vanskeligheter rundt dette.

Angående meg så sier UL jente, så nå blir det spennende å se. Håper på fin fødsel, uten for mye smertelindring.

Skrevet

Jente ja,det var det første som slo meg pga at du har termin samme dag som ei vennine av meg og hun venter også jente.

vi får bare vente og se ang arv og erstningen.Men regner med og får en god del vet jeg i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...