Gå til innhold

Da hopper jeg over til "bli gravid" :)))))))))


Anbefalte innlegg

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

herregud... skulle egentlig begynne prøvinga neste vår... greit nok for meg, men siden jeg har vært klar i over 7 mnd, så skulle jeg jo helst vært gravid igår!!

Hadde besøk av ei vennine igår og hennes fem dager gamle nydelige jentebaby!! Etter hennes besøk sier gubben:

Jeg vil lage en til NÅ!!!! :D så da er vi i 1 pp nå. Eggløsning om ca 5 dager.. Spennende!

Håper dere andre følger etter veldig snart!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...