Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 herregud... skulle egentlig begynne prøvinga neste vår... greit nok for meg, men siden jeg har vært klar i over 7 mnd, så skulle jeg jo helst vært gravid igår!! Hadde besøk av ei vennine igår og hennes fem dager gamle nydelige jentebaby!! Etter hennes besøk sier gubben: Jeg vil lage en til NÅ!!!! så da er vi i 1 pp nå. Eggløsning om ca 5 dager.. Spennende! Håper dere andre følger etter veldig snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå