♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Lillegull er litt over fire mnd og SIKLER etter maten vår stakkar. Så tenkte å gi han en liten smaksprøve, og tankte på banan. Er det en ting man fint kan starte med? Hvis ikke, hva annet enn grøt egner seg? Helt grønn..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Kan mose litt banan og gi henne en smaksprøve.. =) Start forsiktig.., du merker det på avføringen om det skulle være for tidlig.. =)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Emilie starta med litt middagsmat fra oss hun! Ellers så får man jo kjøpt sånn fruktpureglass fra 4 mnd og! Banan går helt greitt, men vær litt forsiktig, for banan kan tette magen litt!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Du bør styre unna om han har litt problemer med magen fra før. Lillegutten min fikk veldig hard mage av bare litt banan da han var rundt 5 mndr. Men det skal jo gå helt fint. Gav han fruktupré istedet og det ELSKET han:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå