Gå til innhold

ømheten i puppene forsvunnet over natten (8+2)...grunn til bekymring???


håper-håper...

Anbefalte innlegg

har hatt ømme pupper helt til det begynte å dabbe av i går kveld.. i dag merker jeg ikke noe... burde jeg være bekymret?? var på ul for to dager siden hvor alt så bra ut, men vet jo at ting kan skje fort... mistet i sa sist, derfor ekstra nervøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har heller ikke vondt i puppene...nesten ikke hatt noe vondt i det hele tatt denne graviditeten, men hadde det sist, men da spontan aborterte jeg. har tenkt litt på om dette er bra eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+6 og det var ingen såre pupper i dag tili...

Det er nok litt til og fra kanskje???

 

Noen som hvet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det varierer fra dag til dag. Opplever akkurat det samme nå, er 10 uker på vei og har ikke kjent noe på 2 dager. er skikkelig nervøs for det, men legen min sa det ikke hadde noe å si. Det var normalt det avtok. Har enda andre symptomer,som hurtig do-gåing, tørst evig og bestandig osv..

 

Vi får krysse fingrene for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+2 jeg nå og puppene er mye mindre ømme nå enn de har vært på lenge!

Sikkert normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

 

Var bare litt morsomt å lese dette - for er akkurat det samme som har skjedd med meg;) Da er vi jo mange i samme båt - føles litt tryggere da!

 

Har liksom blitt mindre kvalme, mindre "krampe aktige følelser" i underlivet og mindre ømme pupper denne uka... kanskje hormonene stabiliserer seg.. håper det;)

Har ikke vært gravid før, så blir jo alltid litt nervøs for hva som kan skje..

Og så trist å lese om de som har mistet.. :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært øm i brystene i det hele tatt denne gangen jeg... Bittelitt kanskje, men ikke noe spes å snakke om altså!

Om du har vært på UL og alt var bra er sjansen størst for at det går bra også. Symptomene kommer og går...det er nok helt normalt! :D

Går så bra skal du se! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...