Gå til innhold

ømheten i puppene forsvunnet over natten (8+2)...grunn til bekymring???

Anbefalte innlegg

har hatt ømme pupper helt til det begynte å dabbe av i går kveld.. i dag merker jeg ikke noe... burde jeg være bekymret?? var på ul for to dager siden hvor alt så bra ut, men vet jo at ting kan skje fort... mistet i sa sist, derfor ekstra nervøs...

Fortsetter under...

Tror det varierer fra dag til dag. Opplever akkurat det samme nå, er 10 uker på vei og har ikke kjent noe på 2 dager. er skikkelig nervøs for det, men legen min sa det ikke hadde noe å si. Det var normalt det avtok. Har enda andre symptomer,som hurtig do-gåing, tørst evig og bestandig osv..

Vi får krysse fingrene for oss alle!

Hei;)

Var bare litt morsomt å lese dette - for er akkurat det samme som har skjedd med meg;) Da er vi jo mange i samme båt - føles litt tryggere da!

Har liksom blitt mindre kvalme, mindre "krampe aktige følelser" i underlivet og mindre ømme pupper denne uka... kanskje hormonene stabiliserer seg.. håper det;)

Har ikke vært gravid før, så blir jo alltid litt nervøs for hva som kan skje..

Og så trist å lese om de som har mistet.. :(

Annonse

Har ikke vært øm i brystene i det hele tatt denne gangen jeg... Bittelitt kanskje, men ikke noe spes å snakke om altså!

Om du har vært på UL og alt var bra er sjansen størst for at det går bra også. Symptomene kommer og går...det er nok helt normalt! :D

Går så bra skal du se! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...