kulepenn Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=508052
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Jeg så det nettopp. Jeg fikk skikkelig vondt inni meg. Stakkars stakkars lille ongen. Jeg skjønner ikke hva enkelte folk tenker med. Det er så mange syke folk der ute at jeg kan ikke tro det. Man lar ikke ongen sin på ett år sitte igjen alene i bilen i denne varmen.... Man lar ikke så små barn sitte igjen i bilen i hele tatt!!!! Det hadde jeg ALDRI gjort, uansett temperatur, å uansett hvor lenge jeg skulle vært borte. Skulle gjerne hatt noe ord med denne drittkjærringa av en mor.. Jeg er egentlig ikke den som tørr å si ifra men nå skulle jeg fint klart å fått ut av meg en skikkelig regle!!!!!!!!!!!!!!! Nei, denne kommer jeg ikke over...... Håper det gikk bra med ongen!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Det har vært maaange inlegg om denne saken her inn i går og i dag.. Og om denne personen sitter inn på Dib så kan jeg garantere han damen ikke står frem.. ;p
Labambie Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Moralen må bli,om man ser et barn stengt inne i bil i denne varmen så ring politiet TVERT.. Og knus ruta om barnet virker utilpass... Det går ikke an! Der kan man snakke om foreldre som burde vært meldt til barnevernet. Så kort i tankegangen går det ikke an å være.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Politiet har sendt bekymringsmeldig til barnevnert i denne saken.. Men det ligger nok noe mere bak vil jeg anta.. Det er ikke sikkert at moren er helt oppegående eller at hun kanskje har noen svin på skogen kan også hende.. Hun ble jo funnet tilslutt på et vekter kontor... Hvorfor havner folk der??? Narkotika eller stjeling er vel derfor de fleste havner der.. Uansett så håper jeg at barnevernet ikke ser lett forbi dette og faktisk undersøker flere ting rundt denne familien.. For om dette er en ting hun ikke så på som noe stort så kan man tenke på hav som skjer ellers i hjemmet iforhold til sikkerhet som kan sett barnet i fare..
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 jeg ble så dritforbanna da jeg leste om dette. Barnevernet skulle ha vært der og tatt barnet med seg, om det er noe i det du sier Blekkspruten. Blir så oppgitt av sånne folk som ikke klare å tenke mer enn en meter foran seg. Hrmf...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Barnevernet kommer ikke automatisk og plukker opp barnet selvom moren blir tatt for nasking nei.. Om det er snakk om norkotika vet jeg ikke om barnevernet automatisk kommer og tar hånd om barnet.. Men nasking så vet jeg at det ikke er tilfelle... Og det sto i avisen at det er sendt bekymringsmeld til barnevernet far politiets sin side..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå