Gå til innhold

Flere som får kommentaren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som får kommentaren: Oi, magen din har vokst siden sist jeg så deg! Også virker de liksom kjempe overrasket...

Er dette fordi de ikke vet hva annet de skal si eller?

Jeg bruker alltid å svare at det hadde jo vært rart om den ikke skulle ha vokst noe, eller at det hadde vært rart om den hadde krympet. Men begynner å bli litt lei denne kommentaren altså. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommentaren er jo ganske alminnelig, har du aldri kommentert magen til en gravid venninne?

Gravide damer er artig nærtagende på de underligste ting :) Er det ikke flott at magen vokser og at alt er bra da? Som gravid blir man gjenstand for oppmerksomhet, men er det så ille da?

Skrevet

jeg fikk også masse kommentarer og ble bare stoltere av magen etter det:)

Lurer litt på hvorfor gravide alltid vrir og vender på ting så ALT blir negativt:P

(ikke meninga å angripe deg HI)

Ta det heller som en positiv ting at folk sier noe, og det var jo heller ikke stygt sagt da! Det er jo bare noe folk sier, akkurat som de sier: jøss så stor ungen din har blitt(når de er ute av magen), er jo ingenting å ta seg nær av det vel?

Skrevet

Tenkte også på det her om dagen, men så gikk det opp for meg at jeg faktisk fortsatt facineres over hvor fort vi vokser. Har vært på Bim-treff annenhver uke i fire mnd nå, og blir like overrasket når jeg ser hvor store man faktisk kan bli på to korte uker :-)

Skjønner godt at ikke-gravide blir litt satt ut, og når de kommenterer at magen min har vokst sier jeg stort sett bare "Ja, heldigvis. Hadde vært fryktelig dumt om den ikke gjorde det;-)"

Skrevet

HI her. Jeg må først si at dette ikke var ment som et syteinnlegg, selv om det kan se slik ut. Er også stolt av magen min, og tar meg sjelden nært av det folk sier, og nyter komplimentene jeg får. Men jeg synes det er så rart med disse skikklig overraskende blikkene, når de sier oi, som magen din har vokst. De sier det på en måte som får deg til å lure på om de vet at det faktisk er normalt.. Synes det er litt komiskt, samtidlig som jeg er litt små-lei akkurat denne kommentaren.

Å jo, jeg har kommentert en gravid venninnes mage, men aldri virket overrasket over at den har vokst! Det er jo helt normalt!

Men sant som "Helene:-) *fødeklar*" skriver, de er sikkert facineres over hvor fort vi vokser!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...