Mikkemafian Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hvor lang tid tok det før dere fikk mensen igjen?
badass_suburban-mom Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Den kom til "vanlig tid",dvs 31 dager etter MA'en. Jeg skulle vært 11 uker på vei da det ble konstatert,men den hadde vært død i 4-5 uker allerede. Hadde ikke utskrapning,den kom ut av seg selv kvelden før jeg skulle på sykehuset... Har hatt SA også,da i uke 5. mensen kom til vanlig tid da også. Håper det lykkes for deg neste gang,er så tungt å miste:-(
Milly ♥ Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Hei, Jeg fikk igjen mensen etter 5 uker, Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå