FuriLaks Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Eller er det bare jeg som er litt nazi, hehe... Altså, hvis man kræsjer i stor fart, så vil den minste gjenstand som f.eks en kulepenn, et cd-cover eller en mobil, gjøre stor skade. Det ligger mye rart og slenger i biler. Jeg har, etter at jeg fikk barn, blitt VELDIG redd for å kræsje, får nesten litt tvangstanker på stygge front-mot-frontulykkesbilder mens jeg kjører, huff. Må faktisk ta meg sammen ofte. Å fly er bare spennende og gøy i forhold! Men akkurat det med gjenstander som ligger løst rundt omkring i bilen er jo en ganske reel fare hvis man kræsjer. Tenker dere på det? Jeg føler meg skikkelig teit når jeg bekymrer meg for det, fordi alle bare trekker på skuldrene og gidder ikke bry seg når jeg sier noe... Man kan feste unger bakovervendt til man blir grønn, det hjelper lite hvis yndlingsboka blir til et 100 kg tungt drapsvåpen....
Mille** Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Har faktisk ikke tenkt så mye over det, men leste nettopp en artikkel om det i avisen ang dvd spillere i bil. Har nettopp bestilt oss sånne dvd spillere, og kommer til å påse at de festet skikkelig. Har en del små oppbevaringsrom i bilen og er flink til å bruke de til ting og tang. Men jeg er mye mer redd for å fly enn å kjøre bil selv om det er mer sannsynlig å bli drept i en bilulykke enn å bli utsatt for en flyulykke. ;o)
tre små... Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 jo, jeg leste en artikkel for en stund siden og ble jo mer bevisst på det da.. tenker ekstra på det om vi skal kjøre på veier med høy fart.. da får de ikke ha med seg ting i baksetet.. men er det bare i byen så skal det jo litt mer til.. men syns det er rart at til og med en bamse kan være veldig farlig..? for det sto det faktisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå