Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Vil bare ønske alle her inne en riktig god sommer:) Her gjenstår bare litt pakking,så reiser vi på ferie! Skal bli utrolig deilig å komme seg litt vekk,selv om ferien i år kun blir camping... Den store sydenferien får vi ta igjen til neste år;) Guttene storkoser seg på camping,så har ikke akkurat dårlig samvittighet,og i slutten av mnd blir det dyreparken i Kristiansand og Kaptein Sabeltann,så de lider ingen nød selv om mamma er gravid:)hehe... Kos dere masse i ferien/permisjonen! GOD SOMMER OG LYKKE TIL VIDERE,JENTER!!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Hei hei God sommer til deg også. Her blir det ingen ferie i år,da jeg har termin 10 august og jeg orker rett og slett ikke tanke på å reise land og strand rundt. Gullgutten er jo så liten enda at han ikke forstår noe av om vi reiser på ferie eller ei. Sydenturer tar vi på senhøsten eller vinteren. Vi var på grand canaria i jan/feb og skal tilbake igjen i feb,så vi får kose oss da. Vi skal en tur til Oslo neste helg,jeg og min kjære på "naturlig fødsel" kurs og da skal gullgutten være hos min niese,så vi får en liten kjæreste tur før blir en til. Godt tur til deg og kos deg masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå