Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hadde ikke trodd det var mulig å tenke seksuelt 2 uker etter fødselen, spesielt ikke etter å ha revnet en del også.. men drømmer forskjellige seksuelle ting, og våkner flere ganger av orgasme. Noen som har opplevd lignende? Kanskje jeg bare er underernært på sex, hehe
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Ja, faktisk så har jeg hatt sånne drømmer kort tid etter fødsel. Jeg syns også dette er litt rart. Går ikke akkurat rundt og har veldig lyst på sex for tiden.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har alltid lyst på sex når jeg ikke kan ha det ellers også, men da gjør jeg selvsagt noe med det
Honningen Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Drømmer om sex hver natt jeg etter jeg fødte, skjønner ikke hvorfor er overhode ikke klar for det ennå! 3 uker siden fødselen... I natt drømte jeg f.eks. om heftig sex med han rødhårete i CSI Miami, Horatio... juuuuu! Han er ikke akkurat førstevalg for å si det sånn....HAHA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå