Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hei, ser tettinntil forumet er nede.. Hadde tenkt å vaske sjalet og mt i dag, men er det noe jeg må huske på/være forsiktig med.? Vaskemiddel/Blenda? Ikke tøymykner? Har: - Mt fra babyhawk.com - Mam eco elastisk sjal Er det forøvrig noen som vet hva som er bra å bruke når jeg skal til VARMT land? Baby kommer til å være ca. 5-6 mnd når vi drar.. Takk for svar!
Bergene Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Jeg vasker bare på 30 grader med vanlig vaskepulver, har ikke brukt tøymykner. I et varmt land ville jeg brukt mye mei tai og kanskje et vevd sjal som heter Vatanai som krusedull.net selger. Dette skal vist være ganske tynt og svalt. Finnes flere tynne sjal, men det er dette jeg husker navnet på.
Sunniva:) Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har et Vatanai sjal som er supert i varmen! Ellers er det nye Ellevill Zara visstnok også tynt og svalt. + maaange fler:) Mam eco blir hvertfall altfor varmt, det har jeg måttet legge helt bort nå i varmen!
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 om du vil ha råd fra andre nettsider er ringblomst.no og barnvedhjertet.no gode sider.. finnes også en del bæreinnstruksjoner på youtube
Yo&La+spire Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Eg vasker alle mine sjal på 60 grader med vanlig vaskemiddel og uten tøymykner, men kan ikke garantere at alle sjal tåler det da...(eg har bare vevde sjal) Når det gjelder varme og sjal...vel, eg bruker nesten alltid sjal selv om det er litt varmt, men nå med 30 grader i skyggen og trasking hele dagen, måtte eg gi meg altså Da ble det ergoen, og den er luftig og grei selv på det varmeste. Tror nok eg ville gått for meitaien visst eg var deg, og hatt sjalet litt i bakhånd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå