Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 I en uke nå har jeg prøvd å overtale samboeren til å komme oppover denne helgen (jeg er for tiden i hjembygda mi) så han kunne hilst på familien min igjen og blitt kjent med katta jeg skal med nedover til Oslo. Han har hele tiden sagt nei, jeg gidder ikke, orker ikke, har ikke lyst ++ Pga det har jeg vært i dårlig humør, fordi jeg har følt at han ikke hadde lyst til det, unnskyldningen for denne helgen var visst at han skulle poker med kompisen. Som han var ute med forrige helg også. Jeg følte han mente at det var viktigere å være med kompisene når jeg var borte, enn å komme hit og være med meg og Daniel. Idag ringte han plutselig på kvelden for å si: unnskyld, dt er en ting jeg ikke har sagt til deg Jeg tenkte å vente til du kom hjem, men.. Tror det er best å si det nå. Jeg skal møte en mann imorgen for å se på 3hus i Kløfta/jessheim-området. Derfor passer det ikke å komme. Hehe, det er i orden det. Hadde ikke trengt å komme, men syns han kunne kommet med bedre unnskyldninger enn at han ikke gadd og lign, hvis han ville gi meg en overraskelse. *riste på hue* ;o) Er nå glad i gubben, selv om jeg ikke liker helt at han ikke kan finne på bedre løgner, når han først skal lyve/holde noe hemmelig. ;p
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Så det var en ordentlig grunn til at han ikke kunne komme altså?? Er ikke så greit bestandig å komme på bra unnskyldninger, men uansett hvor tynne unnskyldningene var, så var jo tanken bak god;) Håper dere finner hus!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå