Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Noah sitter ved siden av meg og ser på film han. Er kokvarmt her og han er full av varmeutslett. Stakkars liten...
Kaffemocca Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Usj da! Merker at mine er værre å få til og sove i varmen også. Hadde en som var oppe for litt sia og hølja innpå en kopp med vann.
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 varmt her også, men lillemann har sovehjerte som få, heldigvis! sovet som en stein siden 20.00 han! =)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 Skal ikke være så lett, sommeren er topp den altså, men kunne kanskje vært litt kaldere om kvelden/natten:) Og han er livredd for viften stakkars..
Kaffemocca Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Ja, jeg elsker sommeren jeg, men når jeg skal sove kunne jeg tenkt meg aircondition:-p Ikke vifte her heller, får bare beskjed om å skru av igjen..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Vi er på hytta små soverom som var sååå varme. Så jenten sovnet sent i kveld. Storesøster ligger nå bare i bleie og lillesøster måtte jeg flytte til stua. Sover nå endelig. Min mann kjøpte flyttbar aircondition hjemme før helgen. Var deilig men syntes den bråkte. Spurte hvorfor i huleste han hadde kjøpt det. Skulle han sette enda en unge på meg orket han ikke varmemaset =0). Da sa ikke jeg noe mer vil gjerne ha 3 tette jeg =0).
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2008 Hehe så søt mannen din er da, selv om den bråker:) Godt at jentene dine har sovnet, er jo fryktelig slitsomt for de små at det er så varmt at de ikke får sove. Min lille er fremdels våken, så hvis han våkner kl 5 i morgen tidlig blir det en laaaang dag:P
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Uff ikke lett. Har du prøvd gi han ett bad. Om ikke det fungerer helt andre veien så kan det kjøle han ned litt. Beste måten få ned kroppstemp på er ett litt kaldt bad. Håper han snart finner roen så du får slappet av litt stoooor kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå