Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 hvis noen vil se.. de ligger i albumet på profilen min =)
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Så nydelig når han hadde kledd seg selv, hehe Og det var kjempeskjønt det siste hvor de lo
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 ja det syns jeg å.. *kremt* hehe.. tusen takk! =) *ble bare såå stolt nå da* :-D
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 masse fine bilder du også forresten! =) kjekk mann, og sønn! =))
Monajenten Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Kjempeskjønn gutt du har!! :-) Og så så stolt der han har kledd på seg selv;-)
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 ja det var virkelig et komisk syn, jeg ba ham om å gå å hente skoene, dette var vel i april en gang, småvarmt i været.. så gikk jeg på badet en tur å da jeg kom tilbake sto han sånn i gangen.. hehe.. med cherrox og hetta til kjeledressen.. tihi ! =) men så FLINK, ja! =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå