Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unngå å si negative ting om henne til sønnen. For de fleste menn er nemlig mamma hellig..hehe

Det er noe helt annet hvis de selv sier noe negativt, men man bør ikke fyre oppunder da heller. Jeg kan også klage på min mor, men Gud forby hvis gubben gjør det, da blir jeg blodig fornærmet. MIN MAMMA, og derfor kun jeg som kan klage. Sånn går det andre veien også. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha,kom bare til å tenke på en gang jeg hadde bakt noe,og gubben sa: mamma sine er mye bedre. Har aldri baka det igjen for å si det sånn.. Dumme svigermor,legger lista alt for høyt :)

Skrevet

hehe.....mammas mat er nesten alltid best ja. Min sier jeg er like flink som hans mamma, det er det fineste komplimentet en "kone" kan få når det gjelder kokkekunst tror jeg...hehe...

Skrevet

Heldig er du. Matlaging er jobben hennes,så jeg har vel ikke så mye å stille opp med. Men nå skal det sies at jeg ikke får et brød til å heve en gang :P

Men en ting skal hun ha,hun lager nydelig mat,så jeg ble egentlig ikke SÅ fornærma..

Skrevet

Jeg er litt uenig med HI. Min svigermor har, tilsynelatende ubegrunnet, lagt meg for hat, og det er temmelig problematisk. Om jeg hadde måttet slite med dette alene så hadde forholdet til mannen min tatt slutt, men heldigvis har han observert hvordan hun oppfører seg mot meg, og vet at hun kan være vanskelig. Om jeg ikke hadde kunnet klage til ham og følt at han og jeg er på lag så hadde dette vært mye tyngre. Og hvorfor skal egentlig JEG lide for noe HANS mor steller istand? Hadde min far behandlet mannen min dårlig så hadde jeg tatt faren min fatt, og mannen min skulle selvsagt ha fått klage til meg over den dårlige behandlingen!

Skrevet

Joda, greit nok i tilfeller der svigermor er et troll. Men nå er de fleste ikke så ille....

Skrevet

Ble fortalt av en kollega som kjenner svigermor. De hadde snakket litt om meg hvor min kollega spurte hva synes du da. Hvor på min svigermor svarte, -"har ikke funnet noen feil ennå"

Har en hyggelig svigermor, hun er bare litt rar

Skrevet

Min mann tåler at jeg snakker om moren hans hvis hun irriterer meg, bare det ikke blir for mye. Hvis jeg snakker for mye om noe moren hans eller familien hans har sagt til meg, så sier han bare at jeg må si fra til dem hvis de går for langt og ta igjen med samme mynt. Evt tilbyr han seg å si fra for meg. Heldigvis er han ikke slik at mamma er hellig og aldri har noen feil. Men han er veldig grei mot moren sin, noe jeg syns er veldig positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...