~sjiraff~ Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Hei snuppa! HVordan var Italia? Deilig med ferie, og alenetid med gubben? Klem
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Aner ikke hvordan Italia var, men Spania var fantastisk:) God mat, drikke, sex og fotabll.... kan det bli bedre?? hehehe krydret med beach og shopping of course:) Kosa oss masse. Takk for at du spør snupp. Når skal du komme på besøk så jeg får se gullgutten??
~sjiraff~ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Hehe.. Spania da.. er det så farlig? Så bra og høre at dere kosa dere skikkelig! Har store planer om å komme å titte på nybutikk, når åpner dere?
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 åpner ikke før 28. august. Du må gjerne ta en tur til Son før det da:)
~sjiraff~ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 Ok, ja får se om jeg kan få det til. R. har ferie til 4 august, så vi skal vel prøve å være litt familiære da han faktisk er tilstedet. Mulig vi tar en tur til Danmark også. Men etter han begynner å jobbe igjen kan jeg sikkert få til noe )
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 jepp:) Vi tar det som det kommer. Blir mye jobb på meg i august, men noe må vi jo klare å få til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå