Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Har endelig fått operert vekk galleblæren, men trodde ikke det skulle være så vondt da Har lest litt rundt, og hørt om alle som kommer seg såååå fort etterpå.. Nå skal det sies at jeg ble operert i går da Fikk tilbud om å være på sh til over helgen, men etter å ha vært innlagt en uke ville jeg hjeeeem!! Er veldig mye, meget glad for at den er vekke, det var 6 ganske så store steiner inni der. Og det finnes vel ikke noe tips for å komme seg fortest mulig, annet enn å ta tiden til hjelp. Kjempe godt å komme hjem, men når jeg har så vondt klarer jeg ikke løfte gullet en gang Men får trøste meg med at jeg får hvertfall se han hver dag mange ganger for dagen nå
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 stakkar.. du kommer deg nok fort.. where there`s a will, there`s a way.. vet du! =) masse go` bedring =)
blond Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Au, høres vondt ut! Likevel er det vel bedre enn om du skulle fortsatt å ha problemene du hadde før operasjonen. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå