Gå til innhold

Hva gjør vi nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør vi nå???

Jeg har en stedatter som skal konfirmeres til neste år. her om dagen spurte jeg henne om hun har fått vite datoen for den store dagen, og det hadde hun.

...Og uten at jeg spurte mer, fortalte hun av seg selv om hvordan den dagen skulle foregå. Hun sa at moren og stefaren skulle stå for dagen, og at de skulle invitere de de hadde lyst å invitere. Hun fortalte at festen skulle holdes på stefarens arbeidssted (I et lokale der).

Jeg prøvde så diskret som mulig å spørre hvem som skulle inviteres, og da nevnte hun morens familie, min manns familie og stefars familie... hun nevnte ikke en gang foreldrene mine.

Jeg må si jeg ble veldig paff ja...

Jenta har vokst opp med min familie som en like naturlig del som min manns familie. De har behandlet henne som de andre barnebarna sine. (Mine søsken har behandlet henne som sine andre nevøer/nieser). Derimot har stefarens familie først kommet inn i hennes liv de senere år.

Men det jeg ble mest paff over var at min mann har ingenting han skulle ha sagt når det gjelder hennes konfirmasjonsdag. Han skal tydeligvis ikke ha noe med det å gjøre i det hele tatt. Han skal visst bare være en av gjestene.... Han skal visst ikke være med og betale ett rødt øre en gang. Hm merkelig greie. Ble halt satt ut jeg...

Hva gjør vi her? Skal vi bare arrangere en egen feiring for henne eller? Aner rett opg slett ikke hva vi skal gjøre. Min mann mener at vi bare skal gi blaffen i hele dagen han... han er fortsatt i sjokk tror jeg. Jeg er usikker på hvordan vi skal forholde oss til hele greia jeg:-/

Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å ringe mora og høre? kankskje jenta har glemt din familie??

Skrevet

Min mann og eksen er ikke på talefot. De hilser ikke på hverandre på gata en gang. Hadde det vært helt opp til henne, så hadde hun kanskje til og med droppet oss to, og barna våre på gjestelisten tenker jeg. Kanskje vi også er utelatt for vi ble ikke nevnt vi heller da. Tok det bare som en selvfølge at vi får komme. Men hvem vet... :-/ Er helt satt ut enda jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...