pingu...... Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Laila Laila Laila.....konsert med bruce er noe jeg aldri hadde brukt penger på. Møkkamusikk.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Nei,dere "oppafor" har vel mer enn nok med Lågenbrass, dere:-)
danieI Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 ja, tenkte jeg skulle be med pingu....bare sånn for å imponere!! Høhø. bruce? haha
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Pungu henger bare på snæx'en (lokalstedet i himbygda..) Så du får heller joine henne der:-) Skal du på konserten??
pingu...... Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 døøøh laila....jævlig så frekk du var nå da?? ;-) snæxen er forresten konk hørte jeg sist.....skikkelig synd det der. Men jeg foretrakk heller stedet som det het før, nemlig "vertshuset den glade laks"....de var jammen høye på flein de som var kreative om det navnet......
pingu...... Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Daniel...skal du imponere meg så må du nok fleske til med.....Dolly!!
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Konk? Hvor er det han "stamgjesten" du veit går naken rundt nå, da???Et sted må han la buksa falle??
pingu...... Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 en stamgjest som går naken?? det er tydeligvis 15 år siden jeg flyttet, for dete har gått meg hus forbi....og du?? er det ikke litt mistenkelig at du er mer inne på bygde-ting enn meg??
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 jeg ante ikke at det var lagt ned, men ryktene om han rødhårede karen født i 74 eller 75... han har gått uten bukse de siste 20 åra:-) (dessuten har jeg jo vært sammen med en svarstadgutt noen år, da...))))
danieI Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 jeg veit at hun er en landsens jente ja....haoph jeg skla ikke på konsert, er opptatt med å vaske håret
pingu...... Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 altså........Dolly er ikke dimples, og det vet du godt, er det ikke du som nynner på "Jolene" støtt og stadig da??
pingu...... Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 hvem er det da??? nysgjerrig!!!! (hvem er du sammen med??? jeg får ikke med meg noenting jeg!!!) tror nesten jeg får opprette en profil og muligheten for pm bare fordi jeg er nysgjerrig.....
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #17 Skrevet 6. juli 2008 Har vært sammen med.. så du tar ikke buksefallergutten på strak arm?? Vært litt speaker på Svarstadkamper sammen med ei berte, har en sønn
danieI Skrevet 6. juli 2008 #18 Skrevet 6. juli 2008 bare det at du innrømmer å like dolly parton imponerer meg da men det er sånn det er å leve livet rundt de 30?
pingu...... Skrevet 6. juli 2008 #19 Skrevet 6. juli 2008 oki..har vært....fortsatt nysgjerrig...jeg skal si ifra når jeg får profil ;-) jeg tror det begynner å demre med buksefallegutten...men det tar jo sin tid når jeg er så lite hjemme som jeg er...
pingu...... Skrevet 6. juli 2008 #20 Skrevet 6. juli 2008 altså, aldersmobbing???? phåkker........ du er gum!!!! (jeg vant, og herved river Dolly)
danieI Skrevet 7. juli 2008 #21 Skrevet 7. juli 2008 jeg så nå at du mente at JEG synger joleene!! gaaah nais trai åld pørsen gumtriks også ja, du vant og dolly suger mer en bruce! jeg skal høre konsert etterpå :-)
pingu...... Skrevet 7. juli 2008 #22 Skrevet 7. juli 2008 åld persøn....nå begynte jeg nesten å grine her altså og gumtrikset kan ikke bli vridd til på den måten....når jeg bruker det, har jeg rett, og jeg mener at dolly river og bruce suger....ferdig!!! åld persøn is always rait ju nåw??
danieI Skrevet 7. juli 2008 #23 Skrevet 7. juli 2008 så så ...ikke meningen å få deg til å gråte pingu, din unge unge branntilhenger jeg vet det ikke er lov å vri gumtrikset....gaah dålly river (raaaaaaaaaaaaaaait)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå