Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 ... er å høre at ungene ler i søvne! Det hørte jeg akkurat nå, fra min lille 2-åring, og det slo meg at det finnes ikke noe bedre! :-)
blond Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Eller en treåring som skravler for seg selv når han tror at ingen hører han er også herlig!
melkekua™ Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Eller når en liten frøken synger for seg selv når hun leker )
giggsi Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Når hennes lille baby på 5 mnd ler så hun hikster fordi mammaen er så morsom.
PAVEEL Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 ...er å høre storebror på 4 fortelle at han elsker deg og at lillebror som blir 2 i august prøver å si det samme:-)
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 eller når 2åringen sier "natta snupp" til mamma hver kveld når han legger seg... *smelter* =)
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Å, det er så herlig når de ler i søvne! Da VET man liksom at de har det bra... Men også: ...når fireåringen gir deg en god klem ved leggetid og sier " verdens beste mamma" ...når ettåringen kommer inn i sengen din om morgenen, krabber frem til deg og sier "mammaaa" mens han legger hodet sitt mot kinnet ditt :0) Mammalykke, ja!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Så søtt:) Når toåringen min kommer bort til meg og gir meg en klem, og sier "esker deg mamma min" (elsker deg mammaen min) *sukk*
mockis me Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Jaa-- Han godgutten vår har skjønt effekten av gullkorn.Stod og plukket epler i frukt disken på REMA idag, så sier Aryan; Mamma, eg elskar deg!!-på klingende bergensk..Det ble en del smil rundtom då ja..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Mini har en sånn fast rutine som han tar når han vil ha meg opp av sengen.. Han stryker meg først over pannen .. Nusser pannen og begge kinnene og sier nå kan du stå opp mamma.. hehehe.. =) Da er han så god.. Når mannen er hjemme hender det ofte også at jeg sover med ørepropper pga han snorker.. Det ser jo mini.. Så etter sin fast nusserunde så tar han først ut den ene øreproppen og visker inni øret.. Også andre siden mamma,, hehehe.. Han er 2.5 år.. =)
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juli 2008 #14 Skrevet 4. juli 2008 hælledussen.. synes jeg ser det for meg! :-D
stripete ullsokk Skrevet 5. juli 2008 #15 Skrevet 5. juli 2008 Mini på tre som kommer opp i fanget, ser meg dypt inn i øynene og sier: Lille vennen min, mamma, du er skjønn du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå